|
|
کدخبر: ۱۵۰۸۰۹

تکرار / فرمانده یگان ویژه تهران بزرگ در گفت وگو با تسنیم:

خبرگزاری تسنیم: فرمانده یگان ویژه تهران بزرگ با اشاره به بکارگیری ۵۰ درصد از نیروهای این یگان در طرح نوروزی، از عهده دار شدن یگان ویژه به منظور تأمین امنیت غرب تهران در روزهای ۱۲ و ۱۳ فروردین ماه خبر داد.

سرهنگ حسن عرب سرخی در گفت وگو با خبرنگار انتظامیخبرگزاری تسنیم، در تشریح مأموریت های نوروزی یگان ویژه تهران بزرگ اظهار داشت: در طرح نوروزی امسال عمده مأموریت یگان ویژه، پشتیبانی انتظامی از یگان های حاضر در ا ین طرح بوده است.

وی ادامه داد: در طرح انتظامی نوروزی تهران بزرگ نیروهای یگان ویژه تهران در ۵۰ نقطه از شهر تهران مستقر شدند، و ۵۰ درصد از نیروهای این یگان نیز به صورت نیروی پشتیبان در مقرهای یگان ویژه حضور دارند، تا در صورت نیاز به سرعت به مناطق مأموریتی خود اعزام شوند.

فرمانده یگان ویژه تهران بزرگ گفت: همچنین، یگان ویژه تهران بزرگ در روزهای ۱۲ و ۱۳ فروردین ماه تأمین امنیت غرب تهران را بر عهده گرفته است که این محدوده شامل مجموعه های ارم، چیتگر، میدان آزادی، آبشار و جوانمردان است.

عرب سرخی در پایان خاطرنشان کرد: در طرح نوروزی امسال ۵۰ درصد از کل نیروهای یگان ویژه تهران بزرگ به منظور تأمین امنیت پایتخت به کار گرفته شده است.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار