|
|
کدخبر: ۱۵۰۹۰۳

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا در گفت وگو با تسنیم:

خبرگزاری تسنیم: رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با اشاره به تردد پرحجم مسافران نوروزی در محورهای مواصلاتی کشور، از آن ها خواست تا با مدیریت زمان سفر، یازگشت خود را به روز پایانی تعطیلات موکول نکنند.

سرهنگ محمدحسین حمیدی در گفت وگو با خبرنگار انتظامیخبرگزاری تسنیم، با اشاره به آخرین وضعیت جاده ها و معابر مواصلاتی کشور اظهار داشت: با توجه به موج برگشت مسافران نوروزی، ترافیک عبوری در برخی محورهای استان آذربایجان شرقی و کهگیلویه و بویراحمد همچنین در حاشیه شهرهای بزرگ و مبادی ورودی و خروجی این شهرها نیمه سنگین گزارش شده است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا در ادامه به شرایط جوی ناپایدار در برخی استان های کشور اشاره کرد و افزود: طبق گزارشات دریافتی از تمامی استان های کشور، بارش برف در محور کوهرنگ و گردنه های چری و شاه منصوری گزارش شده است.

وی ادامه داد: همچنین بارش باران در اغلب محورهای مواصلاتی استان های فارس، چهارمحال و بختیاری، بوشهر و در محور بافق به شهر بابک در استان کرمان ادامه دارد.

حمیدی در ادامه با اشاره به روز طبیعت و بار ترافیکی پرحجم در حاشیه راه ها و موج بازگشت مسافران نوروزی و تردد پرحجم در محورهای مواصلاتی کشور افزود: از رانندگان محترم که در محورهای مواصلاتی کشور در جال تردد هستند خواهشمندیم تا با درنظر گرفتن ترافیک پرحجم در مبادی ورودی و خروجی شهرها و اسکان مسافران در حاشیه راه ها در روز طبیعت، بیش از پیش احتیاط کنند و با بی احتیاطی جان خود و دیگر هموطنانمان را به خطر نیاندازند.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا در پایان خاطرنشان کرد: همچنین به مسافران نوروزی و رانندگانی که قصد بازگشت به شهرهای خود را دارند توصیه می کنیم تا با توجه به اینکه فردا و پس فردا شرایط جوی ناپایدار و بارش باران و گاهاً برف در اغلب مسیرهای کشور پیش بینی شده است، زمان سفر و بازگشت خود را مدیریت کنند و سفر خود را به روز پایانی موکول نکنند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار