|
|
کدخبر: ۱۵۱۰۳۰

معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی از برگزاری ویژه برنامه عزاداری و سوگواری ایام فاطمیه در اماکن متبرکه رضوی خبر داد.

به گزارش مشرق- حجت الاسلام سیدجلال حسینی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این ویژه برنامه ها همزمان با ایام فاطمیه و تا ۱۵ فروردین ماه در حرم مطهر رضوی تدارک دیده شده است.

وی در تشریح ویژه برنامه های سخنرانی و بیان معارف فاطمی که در این ایام در حرم مطهر تدارک دیده شده است، گفت: حجت الاسلام و المسلمین عباس فرازی قبل از نماز ظهر و عصر در رواق امام خمینی(ره) به تبیین ابعاد مختلف سبک زندگی فاطمی می پردازد.

وی افزود: حجت الاسلام و المسلمین سیدحسین حسینی قمی و محمدباقر فرزانه نیز در این ایام بعد از نماز مغرب و عشا در رواق امام خمینی(ره)، شخصیت حضرت زهرا(س) را مورد بررسی قرار می دهند.

حسینی تصریح کرد: بیان سیره تربیتی حضرت فاطمه(س) همه روزه بعد از نماز صبح توسط حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی عزیزی و بیان فضایل و مناقب این بانوی بزرگوار توسط حجت الاسلام و المسلمین سیدهادی طباطبایی قبل از نماز مغرب و عشا در شبستان گرم مسجد گوهرشاد از دیگر برنامه های تبلیغی و مذهبی ایام فاطمیه است.

معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی بیان کرد: حجت الاسلام و المسلمین حسن شریعت زاده نیز خطبه فدکیه حضرت زهرا(س) را همه روزه بعد از نماز مغرب و عشا در شبستان گرم مورد بررسی قرار می دهد.

حسینی با اشاره به تبیین سبک زندگی فاطمی برای خواهران گفت: این ویژه برنامه همزمان با ایام فاطمیه بعد از نماز ظهر و عصر در رواق های دارالاجابه و دارالحکمه حرم مطهر رضوی برگزار می شود و فاطمه الله دادی، فروغ نیلچی زاده و عطیه سیدکاشی کارشناسان دینی هستند که به تبیین ابعاد مختلف سبک زندگی فاطمی می پردازند.

وی از برگزاری اجتماع عزاداران فاطمی در حرم مطهر رضوی خبر داد و افزود: این مراسم ۱۴ فروردین ماه همزمان با روز شهادت ام الائمه حضرت فاطمه زهرا(س)، از ساعت ۹ صبح تا ۱۲:۱۵ در صحن مطهر انقلاب اسلامی برگزار و آیت الله سیداحمد علم الهدی امام جمعه مشهد در جمع عزاداران سخنرانی می کند.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار