|
|
کدخبر: ۱۵۱۱۰۶

معاون فرهنگی سازمان اوقاف:

خبرگزاری تسنیم: عاون فرهنگی اجتماعی سازمان اوقاف با اشاره به ویژه برنامه شام غریبان شهادت حضرت زهرا(س) در امامزادگان کشور، گفت: همایش رهروان یاس نبوی ویژه بانوان عصر امروز در ۴۹۲ بقعه متبرک و امامزاده برگزار می شود.

به گزارشخبرگزاری تسنیم، حجت الاسلام احمد شرفخانی با بیان اینکه سوگواره یاس نبوی از ۱۰ فروردین ماه در ۲۴۳۷ امامزاده کشور آغاز شده است، اظهار داشت: این طرح با هدف ترویج فضائل و سیره حضرت فاطمه(س)، معرفی شخصیت حضرت فاطمه زهرا(س) و اقامه عزای آن حضرت برگزار می شود و تا ۱۵ فروردین ماه ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به برگزاری دومین همایش رهروان یاس نبوی، افزود: این همایش با هدف بیعت مجدد با آرمان های فاطمی(س) ویژه بانوان همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) برگزار می شود.

شرفخانی با بیان اینکه ویژه برنامه سوگواره یاس نبوی امروز پنج شنبه در ۲۴۳۷ امامزاده و بقعه متبرک سراسر کشور برگزار می شود، ادامه داد: بنا به فرموده مقام معظم رهبری(مدظله العالی)؛ در ایام دهه فاطمیه باید به انوار قدسیه حضرت فاطمه زهرا(س) توجه ویژه و بیشتری شود و برای شهادت ایشان مجالس عزای باشکوه و عظمت برپا شود.

معاون فرهنگی اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه، افزود: شام غریبان حضرت زهرا(س) عصر امروز با حضور و اجتماع سادات هر استان در سطح بقاع متبرک شاخص کشور برگزار خواهد شد و با بهره گیری از حضور سخنرانان و مداحان به ترویج فضائل فاطمی پرداخته می شود.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار