|
|
کدخبر: ۱۵۱۱۶۳

مردم متدین کرمانشاه در سالروز شهادت حضرت فاطمه(س) غرق در عزا و ماتم شدند و مراسم سوگواری حضرت فاطمه(س) در مقابل مسجد جامع شهر کرمانشاه برگزار شد.

به گزارش مشرق، مردم متدین کرمانشاه در سالروز شهادت حضرت فاطمه(س) غرق در عزا و ماتم شدند و در و دیوار تمامی نقاط شهر در سوگواری دخت گرامی رسول اکرم سیاه پوش شد.

مراسم سوگواری حضرت فاطمه(س) امروز در مقابل مسجد جامع شهر کرمانشاه برگزار شد و در این مراسم عاشقان مکتب فاطمی با برپایی عزاداری و سینه زنی و برپایی دسته های سوگواری، ارادت خود را به کوثر آل رسول نشان دادند.

امروز اقلام فرهنگی میان عزاداران توزیع و ایستگاه های صلواتی برپا شد. همچنین توزیع پوستر فاطمه(س) با موضوع سخنان گهربار انجام پذیرفت.

در روز شهادت حضرت زهرا(س) تجمع عزاداران فاطمی در بقاع متبرکه استان کرمانشاه صورت گرفت و ایراد خطبه فدکیه، سخنرانی، مداحی، برگزاری مسابقه فرهنگی، برپایی نماز جماعت و اطعام از جمله برنامه های سالروز شهادت حضرت زهرا(س) در بقاع متبرکه استان کرمانشاه بود.

همایش بزرگ سادات عظیم الشان کرمانشاهی نیز با حضور علما، روحانیان، سادات، هیئت های مذهبی و عموم مردم کرمانشاه برگزار شد.

گزارش خبرنگاران فارس از شهرستان های استان کرمانشاه حاکی از برگزاری مراسم سوگواری سالروز شهادت حضرت فاطمه(س) با حضور اقشار مختلف مردم این استان است و حضور مسافران نوروزی در این مراسمات چشم گیر بود.

براساس این گزارش، در گوشه و کنار استان کرمانشاه، مردم اقدام به پخت و توزیع نذری کردند و ارادت خود را به اسلام و خاندان اهل بیت عصمت و طهارت(ع) نشان دادند.




ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار