|
|
کدخبر: ۱۵۱۳۰۰

تکرار / معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی تهران بزرگ:

خبرگزاری تسنیم: معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی تهران بزرگ با اشاره به موفقیت های پلیس تهران بزرگ در سال ۹۲ گفت: پلیس پاوا موفقیت های چشم گیری را در سال ۹۲ به دست آورد و خوشبختانه در این سال کوچکترین موضوع ضد امنیتی در تهران به وقوع نپیوست.

به گزارش خبرنگار انتظامیخبرگزاری تسنیم، سرهنگ قادر کریمی، معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی تهران بزرگ، در بازدید معاون اجتماعی ناجا از ایستگاه های نوروزی پلیس با اشاره به استقرار ۲۵۰ چادر پلیس در تهران بزرگ، اظهارداشت: ماموران پلیس در این ایستگاه ها موظف شدند که ۱۶ نفر را در شیفت اول و ۱۶ نفر در شیفت دوم تعطیلات به کار گیرند.

وی ادامه داد: یگان های امداد، پیشگیری، فتا، آگاهی، پاوا هر کدام به ترتیب ۱۳۱،۵۶، ۳۱،۲۱، ۱۱ ایستگاه نوروز را در شهر تهران مستقر کردند و در مجموع ۲ هزار نفر را برای ارائه خدمات انتظامی در نوروز به کار گرفتند.

معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی تهران بزرگ با اشاره به موفقیت های پلیس تهران بزرگ، افزود: پلیس پاوا موفقیت های چشم گیری را در سال ۹۲ به دست آورد و خوشبختانه امسال کوچکترین موضوع ضد امنیتی در تهران به وقوع نپیوست.

کریمی با بیان اینکه پلیس در برخی شاخص ها افزایش ۲۰۰ درصدی کیفیت داشته است، گفت: دستگیری های اخیر پلیس آگاهی تهران بزرگ و کاهش نرخ وقوع سرقت از جمله موفیقت های پلیس محسوب می شود.

وی با اشاره به آغاز به کار ایستگاه های نوروزی پلیس از ۲۷ اسفند ماه، بیان کرد: امسال پلیس مبارزه با مواد مخدر موفق به کشف ۱۳ تن انواع مواد مخدر در شهر تهران شد و خوشبختانه یگان های ویژه پلیس فتا و یگان امداد نقش کلیدی و اساسی در موفقیت پلیس تهران بررگ در سال ۹۲ داشتند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار