|
|
کدخبر: ۱۵۱۳۹۳

تکرار / رئیس کل سازمان خصوصی سازی خبر داد

خبرگزاری تسنیم: رئیس کل سازمان خصوصی سازی از تعیین تکلیف نهایی سهام عدالت تا ۶ ماه آینده خبر داد.

به گزارش خبرنگار اقتصادیخبرگزاری تسنیم؛ نشست مشترک رئیس کل سازمان خصوصی سازی و مدیرکل دفتر سهام تخصیصی و عدالت این سازمان با معاون استاندار آذربایحان شرقی و فرماندار شهرستان ویژه مرند و نماینده مردم مرند و جلفا در مجلس صبح هفتم فروردین در شهر مرند برگزار شد.

رئیس کل سازمان خصوصی سازی در این نشست با اشاره به وضعیت سهام عدالت در کشور گفت: امیدوارم در دولت تدبیر و امید با اقدامات کارشناسی انحرافات پیش آمده در مورد سهام عدالت برطرف شده و هموطنان از نتایج مناسب این سهام بهره مند شوند.

پورحسینی افزود: در سال گذشته به علت برخی مسائل مهم اقتصادی مانند هدفمندی یارانه ها و بودجه سال ۹۳ موضوع بررسی سهام عدالت آن چنان که باید انجام نشد که امیدواریم در شش ماهه اول سال ۹۳ این موضوع نهایی شده و تصمیمات لازم در این زمینه گرفته شود.

مدیرکل دفتر سهام تخصیصی و عدالت نیز دیروز در دیدار با فرماندار مرند گفت: تاکنون داده ها و اطلاعات حدود ۵۰ میلیون نفر از جمعیت کشور در بانک اطلاعات مربوطه جمع آوری شده و به حدود ۴۵ میلیون نفر برگه سهام تحویل داده شده است.

اسماعیل مختاری دولت آبادی افزود: با توجه به حمایت و عنایت ویژه دولت تدبیر و امید از سهام عدالت کشور افرادی که برگه سهام عدالت دارند از مزیت ها و نتایج آن بهره مند خواهند شد.

وی گفت: دولت یازدهم و سازمان خصوصی سازی کشور در این راستا برنامه ها و اقدامات مدبرانه و مناسبی دارند تا مردم از نتایج و مزایای این طرح به طور مناسب بهره مند شوند.

وی در ارتباط پرداخت سود این سهام در آینده گفت: برای پرداخت سود سهام عدالت در حال حاضر چندین راهکار در دست مطالعه و بررسی است و دولت نیز در حال بررسی این راهکارها و انتخاب مناسب ترین روش است تا عزیزان هموطن از نتایج مناسب برخوردار شوند.

تقی کرمی معاون استاندار و فرماندار ویژه مرند نیز در این دیدار با اشاره به اینکه در شهرستان مرند بیش از ۱۸۰ هزار نفر برگ سهام عدالت دریافت کرده اند، افزود: موقعیت شهرستان مرند از نظر سرمایه گذاری در بخش های مختلف کشاورزی و صنعتی با وجود معادن کائولن و صنایع خاک چینی ایران و سرامیک و تولید زردآلو و زعفران، پسته و آفتابگردان در شمال غرب کشور رتبه برتر را دارد.

وی سرمایه گذاری در این منطقه را بسیار مستعد و مناسب ارزیابی کرد و از آمادگی کامل تمام دستگاه های دولتی برای مشارکت و جلب سرمایه گذار خبر داد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار