|
|
کدخبر: ۱۵۱۴۳۰

تکرار / معاون برنامه ریزی شهردار تهران در گفت وگو با تسنیم:

خبرگزاری تسنیم: معاون برنامه ریزی شهردار تهران با اشاره به اینکه برای برنامه پنج ساله دوم شهر تهران ۱۰۲ هزار میلیارد تومان اخصاص داده شده است، گفت: در سال ۹۳ برش اول برنامه پنج ساله دوم اجرایی خواهد شد.

محمود صلاحی در گفت وگو با خبرنگار اجتماعیخبرگزاری تسنیم، اظهار داشت: سال ۹۳ برش اول برنامه پنج ساله دوم اجرایی خواهد شد که امیدواریم پابه پای این برنامه، بودجه سال ۹۳ پیش برود البته یکی از ویژگی های برنامه مذکور اختصاص ۴۳ درصد بودجه به حمل و نقل عمومی به ویژه مترو است که تحقق آن می تواند به کاهش آلودگی هوا و ترافیک کمک کند.
وی ادامه داد: در ۶ ماه نخست سال جاری اتفاقات بسیار بزرگی در شهر تهران رخ داد که یکی از آنها دیدار شهردار تهران، اعضای شورای شهر و جمعی از مدیران شهری با مقام معظم رهبری بود.

معاون برنامه ریزی شهردار تهران با اشاره به اینکه این دیدار دارای ۳ بخش بود، ادامه داد: یک بخش از فرمایشان ایشان " تأییدات " بود با این نگاه که نوعی مدیریت جهادی در شهر حاکم است، بخش دیگر " تأکیدات " بود در حوزه کاهش آلودگی هوا و بخش سوم " تذکرات " درباره حفظ باغات بود.

وی تصریح کرد: افتتاح پل صدر و تونل نیایش اتفاقی مثال زدنی بود چراکه این پروژه یکی از قوی ترین پل های کشور و منطقه به شمار می آید که طی ۲۶ ماه ساخته شد و تقریباً رکورد پروژه های بزرگ کشور با افتتاح آن شکسته شد.

صلاحی خاطرنشان کرد: اتفاق مبارکی که برای شورای شهر و شهرداری تهران رخ داد تنظیم و تصویب برنامه پنج ساله دوم شهرداری تهران بود که از سال ۹۳ اجرای آن آغاز می شود و تا سال ۹۷ ادامه خواهد داشت و بالغ بر ۱۰۲ هزار میلیارد تومان به آن اختصاص یافت.

انتهای پیام / *

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار