|
|
کدخبر: ۱۵۱۴۳۲

تکرار / سخنگوی شورای شهر در گفت وگو با تسنیم:

خبرگزاری تسنیم: سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران گفت: علی رغم این که بسیاری از افراد بر این باور بودند که شورای شهر دوره چهارم دچار گرایش های سیاسی می شود اما جریانات سیاسی بر کارکرد شورا تأثیر نداشت.

رضا تقی پور در گفت وگو با خبرنگار شهریخبرگزاری تسنیم، اظهار داشت: بررسی و تصویب برنامه پنج ساله دوم شهر تهران با توجه به این که قرار بود در فصل اول سال ارائه می شد ولی به دلایلی به تأخیر افتاد و در ماه های پایانی سال به دست اعضای شورا رسید یکی از اتفاقات مهم در شورای دوره چهارم بود.

وی با اشاره به این که برنامه پنج ساله دوم شهر تهران به دلیل اینکه یک سند راهبردی است و در میان مدت تکلیف بسیاری از امور را روشن می کند بسیار حائز اهمیت است، ادامه داد: علی رغم اینکه بسیاری از افراد بر این باور بودند که شورای شهر دوره چهارم دچار گرایش های سیاسی می شود یا ممکن است جریانات سیاسی بر کارکرد شورا تأثیر بگذارند اما چنین مسائلی ایجاد نشد.

سخنگوی شورای شهر تهران تصریح کرد: خوشبختانه شورای شهر توانست وحدت خود را حفظ کرده و به مسائل کاری بپردازد تا این که درگیر مسائل حاشیه ای شود.

وی با بیان اینکه به عقیده بنده باید در سال ۹۳ باید بر اجرای برنامه پنج ساله تمرکز کنیم، افزود: درست است که شورا در امور اجرایی دخالت مستقیم ندارد اما بحثتأمین منابع بسیار مهم است و باید به شهرداری کمک کرد تا بتواند این منابع را جلب کند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار