|
|
کدخبر: ۱۵۱۴۸۹

رئیس سازمان محیط زیست عنوان کرد

خبرگزاری تسنیم: رئیس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: از طریق شورای عالی حفاظت محیط زیست، پیگیر سند زدن قسمت های بیشتری از جنگل های کشور به نام سازمان حفاظت محیط زیست هستیم.

به گزارشخبرگزاری تسنیمبه نقل از سازمان محیط زیست، معصومه ابتکار، رئیس سازمان محیط زیست در خصوص اقدامات سازمان حفاظت محیط زیست برای حفاظت از جنگل های کشور به ویژه جنگل های زاگرسی، اظهارداشت: سازمان اقدامات خود را آغاز کرده و علاوه بر تشکیل یکسری کارگروه ها، برنامه هایی را نیز تدوین کرده است که به زودی نتایج آن اعلام خواهد شد.

وی در خصوص جزئیات این برنامه ها نیز افزود: همکاری با سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور، اقدامات کارشناسی و اجرای مصوبات شورای عالی محیط زیست از جمله برنامه های در دست سازمان حفاظت محیط زیست است. در سال ۸۴ شورای عالی محیط زیست طرحی را مبنی بر ارائه استانداردها و ضوابط مدیریت پایدار جنگل های طبیعی مصوب کرد که اکنون از نظر سازمان حفاظت محیط زیست، این مصوبه لازم الاجراست که اگرچه تا الان تعطیل شده، اما از این به بعد باید به صورت دقیق اجرا شود.

**پیگیری های سازمان حفاظت محیط زیست برای ثبت جنگل های هیرکانی

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست تاکید کرد: اجرای این مصوبه به شاخص های پایداری مدیریت جنگل های کشور کمک قابل توجهی خواهد کرد.

ابتکار در خصوص ثبت سند جنگل های کشور به نام سازمان حفاظت محیط زیست عنوان کرد: از طریق شورای عالی حفاظت محیط زیست، پیگیر سند زدن قسمت های بیشتری از جنگل های کشور به نام سازمان حفاظت محیط زیست هستیم.

وی همچنین از پیگیری های سازمان حفاظت محیط زیست برای ثبت جنگل های هیرکانی خبر داد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار