|
|
کدخبر: ۱۵۱۶۰۱

فرمانده نیروی انتظامی اعلام کرد

خبرگزاری تسنیم: فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به کاهش ۱۲ درصدی کشته های تصادفات سرصحنه در نوروز امسال، گفت: خوشبختانه آمارهای تلفات رانندگی در سال جاری بهبود یافته است و با همکاری مردم شاهد کاهش خوبی در تلفات طرح نوروزی بودیم.

به گزارشخبرگزاری تسنیم، سردار اسماعیل احمدی مقدم با اشاره به آغاز طرح نوروزی پلیس راهنمایی و رانندگی از ۲۵ اسفند سال ۹۲، اظهار داشت: این طرح در نیروی انتظامی و با همکاری دستگاه های متولی حمل و نقل و سازمان های امداد و نجات و نیز همیاری خوب مردم به اجرا درآمد و تا ۱۷ فروردین ادامه خواهد داشت.

فرمانده ناجا تصریح کرد: در بُعد جرایم، نیز نسبت به پارسال یا افزایش جرم نداشتیم و یا اینکه در برخی جرایم با کاهش خوبی روبه رو بودیم.

این مقام ارشد انتظامی، گفت: در چهارشنبه آخر سال شاهد کاهش ۴۰ درصدی حوادثبودیم و ادامه این روند خوب را در موضوع راهنمایی و رانندگی با آغاز سفرهای نوروزی شاهد هستیم.

احمدی مقدم افزود: در سال ۸۴ شاهد کشته شدن ۲۸ هزار نفر در جاده های کشور بودیم، که با مجموع اقدامات انجام شده، این میزان به کمتر از ۱۸ هزار نفر رسیده است.

این مقام ارشد انتظامی کشور بیان کرد: خوشبختانه بالاترین ضریب کاهش کشته ها را در دنیا داریم و در سال گذشته نیز تلفات رانندگی ۷ درصد کاهش یافت و ۱۲۰۰ انسان کمتر کشته شدند.

به گفته فرمانده نیروی انتظامی، استقرار دولت و بحثهدفمند سازی یارانه ها و همچنین کُند شدن روند خروج خودروهای فرسوده، باعثشد تاخیرهایی را در کاهش کشته ها داشته باشیم، اما خوشبختانه عزم و همت در میان مسؤلان دولت و مجلس برای کاهش تلفات وجود دارد.

احمدی مقدم با اشاره به کاهش ۱۲ درصدی کشته های تصادفات سر صحنه در نوروز امسال، خاطرنشان کرد: خوشبختانه آمارهای تلفات رانندگی در سال جاری بهبود یافته است و با همکاری مردم شاهد کاهش خوبی در تلفات طرح نوروزی بودیم.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار