|
|
کدخبر: ۱۵۱۶۴۷

منابع روس خبر دادند:

خبرگزاری تسنیم: روزنامه کومرسانت به نقل از منابع دولتی گزارش داد کابینه وزرای روسیه در حال بررسی قرارداد بزرگ تهاتری نفت در برابر کالا بین تهران و مسکو هستند.

به گزارش گروه بین المللخبرگزاری تسنیمروزنامه کومرسانت به نقل از منابع دولتی گزارش داد کابینه وزرای روسیه در حال بررسی طرح قرارداد بزرگ تهاتری نفت در برابر کالا بین تهران و مسکو هستند.

به نوشته این روزنامه برای در امان ماندن از تحریم های آمریکا تبادل نفت توسط شرکتی که در روسیه ثبت شده است و در بازارهای جهانی فعالیت نمی کند انجام خواهد شد.

به گزارش منابع غیر رسمی گفتگوها بین وزارت خانه های انرژی دو کشور در جریان است. پیش از این رویترز به نقل از منابع آگاه گزارش داد، ایران و روسیه بر سر قراردادی مبنی بر فروش نفت در مقابل کالا به ارزش ۲۰ میلیارد دلار به توافق رسیده اند.

در ماه ژانویه رویترز گزارش داده بود که ایران و روسیه در حال مذاکره هستند تا مسکو روزانه ۵۰۰ هزار بشکه نفت از ایران خرید کند و به عوض ایران از روسیه تجهیزات و کالا دریافت کند.

بر اساس این گزارش، کاخ سفید در واکنش گفته است این قرارداد می تواند باعثافزایش نگرانی های جدی شود و با مذاکرات جاری گروه ۱ + ۵ با ایران بر سر برنامه هسته ای سازگار نیست.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار