|
|
کدخبر: ۱۵۱۸۳۴

خبرگزاری تسنیم: نخستین حادثه سال ۹۳ در حدود ۱۳ دقیقه پس از تحویل سال جدید رخ داده است.

به گزارش خبرنگار سلامتخبرگزاری تسنیم، نخستین حادثه سال ۹۳ در حدود ۱۳ دقیقه پس از تحویل سال جدید رخ داده است، براین اساس حسین درخشان سخنگوی سازمان امداد و نجات به تسنیم گفت:در ساعت ۲۰:۴۰ دقیقه، یعنی در حدود ۱۳ دقیقه پس از تحویل سال جدید، انحراف یک موتورسیکلت و برخورد با گاردیل در محور سیرک - میناب به عنوان نخستین گزارش امدادی سازمان امداد و نجات هلال احمر ایران به ثبت رسیده است.

دومین حادثه سال ۹۲

وی با بیان اینکه بر اثر این حادثه ۲ نفر دچار حادثه شدند، ادامه داد: دومین حادثه در سال ۹۳ نیز مربوط حادثه جاده ای و واژگونی یک زانتیا در ساعت ۲۰:۴۵ دقیقه در جاده فارس بود که این حادثه به طور دقیق در کیلومتر ۲۰ محور خرم بید - آباده رخ داد که ۴ نفر دچار حادثه شدند.

نجات ۵۳۰۰ مسافر نوروزی تا صبح ۱۵ فروردین

در این راستا سخنگوی سازمان امداد و نجات با اشاره به نجات ۵۳۰۰ مسافر نوروزی، از امدادرسانی به ۲۲۱ هزار نفر در طول اجرای طرح ملی امداد و نجات نوروزی هلال احمر که از تاریخ ۲۵ اسفند تا تاریخ و ساعت ۸ صبح ۱۵ فروردین خبر داد و به تسنیم گفت: در این مدت ۴۲ هزار مسافر دچار آسیب شدند و بالغ بر ۱۳۲ هزار نفر در کشور تحت خدمات اسکان اضطراری قرار گرفتند.

۱۶۸ هزار نفر تا ۱۴ فرودین اورژانسی شدند

در این راستا امین صابری نیا رئیس جدید مرکز مدیریت حوادثو فوریت های پزشکی کشور عنوان کرد: از ابتدای طرح امداد نوروزی(از ۲۵ اسفند سال ۹۲ لغایت ۱۴ فرودین ۹۳) بیش از ۱۶۸ هزار نفر از ۲۵ اسفند سال ۹۲ لغایت ۱۴ فرودین ۹۳ اورژانسی شدند. همچنین بیش از ۱۰ هزار نفر نیز در روز طبیعت تحت خدمات اورژانسی قرار گرفتند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار