|
|
کدخبر: ۱۵۱۸۳۵

دبیر کل اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان در گفت وگو با تسنیم:

خبرگزاری تسنیم: دبیر کل اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان با اشاره به ویژگی های مدیریت جهادی در عرصه فرهنگ گفت: عرصه فرهنگ پر از تغییرات است و مدیران و فعالان فرهنگی در مواجهه با آن باید خلاقانه و نوآورانه عمل کنند.

حامد علامتی، دبیر کل اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان در گفت وگو با خبرنگار اجتماعیخبرگزاری تسنیمدر رابطه با نامگذاری سال ۹۳ به نام اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب در نامگذاری سال ۹۳ در عرصه فرهنگی نیز بحثمدیریت جهادی را مطرح کردند.

وی افزود: وقتی نامگذاری امسال را کنار اعلام نگرانی های اخیر مقام معظم رهبری در حوزه فرهنگ ملاحظه می کنیم یعنی رسالتی سنگین بر دوش اهالی فرهنگ گذاشته شده است. البته مدیریت جهادی در عرصه فرهنگی ویژگی هایی دارد.
دبیر کل اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان با اشاره به ویژگی های مدیریت جهادی در عرصه فرهنگ گفت: نخستین مسئله مدیریت جهادی رصد به هنگام پدیده های فرهنگی و در نتیجه مواجهه فعال با این پدیده هاست.
علامتی بیان کرد: دومین نکته حساسیت آفرینی عمومی در عرصه فرهنگی است تمام اقشار مردم باید در مسائل فرهنگی حساس باشند و خود را یک فعال فرهنگی محسوب کنند.
وی ادامه داد: نکته سوم در عرصه جهاد فرهنگی خلاقیت و پویایی است. عرصه فرهنگ پر از تغییرات است و مدیران و فعالان فرهنگی در مواجهه با آن باید خلاقانه و نوآورانه عمل کنند. نکته چهارم نیز صبر و بردباری و تلاش و پشتکار است چرا که خروجی کارهای فرهنگی زودبازده نیست برای رسیدن به نتیجه در کار فرهنگی باید سختکوش بود.
دبیر کل اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان توجه به مخاطبان را محور اصلی فعالیت در کار فرهنگی دانست و گفت: موضوع کار فرهنگی بر عهده شهروندان است و این یعنی مدیران و فعالان فرهنگی باید به روحیات و ظرفیت های افراد توجه کنند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار