|
|
کدخبر: ۱۵۱۹۱۲

مشاور مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران در گفت وگو با تسنیم مطرح کرد

خبرگزاری تسنیم: مشاور مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران گفت: ۳ هزار و ۹۷۶ خانواده به تعداد ۱۶ هزار و ۸۲۸ نفر در ایام نوروز در ستادهای اسکان شهر تهران پذیرش شدند که میانگین پذیرش خانوار در ستادهای اسکان در نوروز ۹۳ نسبت به سال ۹۲ افزایش ۳۶ درصدی داشت.

مسعود ثقفی در گفت وگو با خبرنگار اجتماعیخبرگزاری تسنیمدر رابطه با آمار اسکان فرهنگیان در ایام نوروز در شهر تهران اظهار داشت: ۳ هزار و ۹۷۶ خانواده به تعداد ۱۶ هزار و ۸۲۸ نفر در ایام نوروز در ستادهای اسکان شهر تهران پذیرش شدند.

وی افزود: میانگین پذیرش خانوار در ستادهای اسکان در نوروز ۹۳ نسبت به سال ۹۲ افزایش ۳۶ درصدی داشت و میانگین پذیرش نفرات نسبت به سال ۹۲ با افزایش ۳۱ درصدی همراه بود.

سخنگوی آموزش و پرورش شهر تهران با اشاره به این که در ایام نوروز ۹۳ در بحثپذیرش فرهنگیان در ستادهای اسکان با مشکل خاصی مواجه نبودیم، گفت: رضایتمندی فرهنگیان در حد خوبی بود و شکایت خاصی نداشتیم.

ثقفی بیان کرد: در بحثاطلاع رسانی نیز شرایط مناسبی داشتیم به گونه ای که از طریق بخشنامه، درج در سایت، نصب بنر در مبادی ورودی شهر و اعلام شماره های تماس ستادهای اسکان شهر تهران از طریق سامانه ۱۱۸ درخصوص ستادهای اسکان نوروزی به مهمانان نوروزی شهر تهران اطلاع رسانی کردیم.

به گزارش تسنیم، ۳۵ مرکز اسکان موقت شامل ۳۷۰ کلاس با ظرفیت ۱۸۰۰ نفر شب و ۱۴ مرکز اسکان دائم با ۲۳۰ اتاق و ۷۰۰ نفر شب ظرفیت در شهر تهران آماده پذیرایی از فرهنگیان بودند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار