|
|
کدخبر: ۱۵۱۹۱۳

معاون آموزش ابتدایی شهر تهران در گفت وگو با تسنیم خبر داد

خبرگزاری تسنیم: معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش شهر تهران گفت: از امروز ۱۶ فروردین تا پایان هفته معلمان در یک زنگ ۴۵ دقیقه ای بازخورد فعالیت های یادگیری دانش آموزان در ایام نوروز را بررسی می کنند و فعالیت های برگزیده در نمایشگاهی عرضه می شود.

فریبرز حمیدی در گفت وگو با خبرنگار اجتماعیخبرگزاری تسنیماظهار داشت: هدف از فعالیت های نوروزی دانش آموزان تقویت مهارت انشا، گفت وگو، کتابخوانی و استمرار یادگیری، ارتقای هویت بومی، ملی و دینی و پرورش تفکر و خلاقیت بود.

وی افزود: در فعالیت های نوروزی دانش آموزان زمینه هایی را برای یادگیری با نشاط در محیط طبیعی و مشارکت فعال اولیا و دانش آموزان فراهم کردیم به همین منظور از ۱۶ فروردین که دانش آموزان وارد مدرسه شدند تا پایان هفته معلمان هر روز در یک زنگ ۴۵ دقیقه ای بازخورد فعالیت های یادگیری دانش آموزان را بررسی می کنند.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش شهر تهران با اشاره به این که در ایام نوروز فعالیت هایی همچون گزارش، مصاحبه، گفت وگو، کتابخوانی و خاطره نویسی برای دانش آموزان طراحی شده بود، گفت: بهترین فعالیت های نوروزی که توسط دانش آموزان انجام شده است توسط معلمان جمع آوری شده و از تاریخ ۲۴ فروردین لغایت ۲۷ فروردین در قالب نمایشگاهی در سطح مدارس ابتدایی شهر تهران به نمایش گذاشته می شود.

حمیدی بیان کرد: بهترین فعالیت های انجام شده دانش آموزان هر مدرسه نیز انتخاب شده و در سطح منطقه از هفته اول اردیبهشت به نمایش گذاشته می شود تا مدیران و معلمان سایر مدارس ضمن بازدید از این نمایشگاه منطقه ای با فعالیت های برگزیده آشنا شوند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار