|
|
کدخبر: ۱۵۲۱۴۲

در دیدار با خانواده شهید خلیلی مطرح شد

خبرگزاری تسنیم: رئیس شورای اسلامی شهر تهران در دیدار با خانواده شهید علی خلیلی پیشنهاد داد یک بنیاد فرهنگی به نام شهید خلیلی راه اندازی کنند تا رویکر اقدام فرهنگی وی برای نسل های آینده ادامه یابد.

به گزارش خبرنگار اجتماعیخبرگزاری تسنیم، احمد مسجدجامعی شب گذشته به منزل خانواده شهید علی خلیلی رفت و ضمن عرض تسلیت با اعضای خانواده وی دیدار و گفت وگو کرد. مسجدجامعی در ادامه اظهارات مادر شهید خلیلی مبنی بر اینکه وی از زمان نوجوانی خود به انجام کارهای فرهنگی علاقمند بود، گفت: صرفاً نامگذاری خیابانی به نام علی خلیلی کافی نیست چراکه ممکنه است نام وی بین نام های فراوان دیگری که وجود دارد گم شود.

وی ادامه داد: مناسب تر این است که برای این شهید یادمان فرهنگی ایجاد شود اما در وهله نخست در اولین جلسه شورای شهر تهران در سال جدید طرح نامگذاری خیابانی به نام وی در دستور کار قرار خواهد گرفت.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به اینکه علت وقوع چنین حوادثتلخی که مشابه آن نیز در میدان کاج رخ داده بود را باید ریشه یابی کرد، تصریح کرد: علاج افزایش خشونت های شهری نیاز به کار فرهنگی مداوم و کارشناسانه دارد.

وی با بیان اینکه کار افتخارآمیز و باشکوه شهید خلیلی، مسئولیت پذیری و امر به معروف را احیا کرد، به خانواده شهید خلیلی پیشنهاد داد تا یک بنیاد فرهنگی به نام شهید خلیلی راه اندازی کنند تا رویکر اقدام فرهنگی وی برای نسل های آینده ادامه یابد و گفت: در این راستا حمایت های لازم را از شما خواهم کرد.

به گزارش تسنیم، خانواده شهید خلیلی همچنین از طلبه شدن دو نوجوانی که سال ۹۰ در آن حادثه همراه علی خلیلی بودند خبر دادند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار