|
|
کدخبر: ۱۵۲۱۴۹

وزیر صنعت ابلاغ کرد

خبرگزاری تسنیم: در بخش نامه وزیر صنعت، معدن و تجارت، با اشاره به سیاستهای کلی اقتصاد مقاومتی بر تامین شرایط و فعال سازی تمامی امکانات برای توسعه کارآفرینی و به حداکثر رساندن مشارکت در فعالیت های اقتصادی تاکید شده است

به گزارشخبرگزاری تسنیمبه نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت؛ وزیر صنعت، معدن و تجارت با ابلاغ بخش نامه ای به سازمان صنایع کوچک وشهرکهای صنعتی ایران، چهار موضوع برای حمایت و ترغیب سرمایه گذاران جهت استقرار در شهرکها و نواحی صنعتی کشور به منظور مشارکت هر چه بیشتر سرمایه گذاران در شهرکها و کمک به اشتغالزایی تا پایان شهریور ماه سال ۹۳ را ابلاغ کرد.
در این بخش نامه، با اشاره به سیاستهای کلی اقتصاد مقاومتی بر تامین شرایط و فعال سازی تمامی امکانات برای توسعه کارآفرینی و به حداکثر رساندن مشارکت در فعالیت های اقتصادی تاکید شده است.
این گزارش حاکیست؛ براساس این بخش نامه اعمال ۱۰ درصد تخفیف در واگذاری حق انتفاع و بهره برداری از زمین، اعیانی و تاسیسات در شهرک ها و نواحی صنعتی واقع در مناطق غیربرخوردار(به استثناء استان تهران) اعلام شده است.
همچنین اعمال ۵ درصد تخفیف در واگذرای حق انتفاع و بهره برداری از زمین، اعیانی و تاسیسات در شهرک ها و نواحی صنعتی واقع در مناطق برخوردار(به استثناء استان تهران) نیز از دیگر این موارد بود.
براساس این بخش نامه افزایش زمان باز پرداخت اقساط متقاضیان واحدهای صنعتی از ۳۰ ماه به ۳۶ ماه و اعطای یک سال تنفس برای مناطق غیر برخوردار و شش ماه تنفس برای مناطق برخوردار(به استثناء استان تهران) بعداز عقد قرارداد مطابق جدول میزان و نحوه دریافت حق بهره برداری از زمین، اعیانی و تاسیسات شهرک ها و نواحی صنعتی درستورالعمل حق بهره برداری مصوب سال ۱۳۹۲ از دیگر حمایتها و ترغیب سرمایه گذاریها در شهرکها و نواحی صنعتی کشور است.
انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار