|
|
کدخبر: ۱۵۲۸۱۱

فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی در گفت وگو با تسنیم خبر داد

خبرگزاری تسنیم: فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی از کاهش ۴۰ درصدی آتش سوزی جنگل ها و پارک ها در سطح کشور در سال ۹۳ خبر داد.

سرهنگ قاسم سبز علی، فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی در گفت و گو با خبرنگار محیط زیستخبرگزاری تسنیم، اظهار داشت: در خصوص حریق جنگل ها و پارک های جنگلی باید بگویم امسال در تعطیلات نوروزی تنها در استان های شمالی گلستان، گیلان و مازندارن و یک مورد در استان اردبیل آتش سوزی البته به صورت جزئی رخ داد.

وی ادامه داد: با مشارکت مردم و همکاری یگان حفاطت محیط زیست و نزولات آسمانی امسال در تعطیلات نوروزی در کل کشور آتش سوزی ها نسبت به سال گذشته کاهش یافته است.

فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی گفت: همه ساله با وجود سفر های نوروزی و افزایش سفر ها در سطح کشور شاهد حریق های بسیاری می شویم که با تذکرات بسیار باز هم این امر رخ می دهد ولی امسال مردم به خوبی مشارکت چشم گیری داشته و ما اطفای حریق کمتری را شاهد بودیم.

سرهنگ سبز علی با اشاره به اینکه موارد آتش سوزی که در استان های شمالی رخ داد بسیار جزئی بود و سریع مهار شد، عنوان کرد: نسبت به سال گذشته کاهش ۴۰ درصدی حریق در سطح و تعداد را شاهد بودیم که این امر بسیار تحسین برانگیز است.

وی افزود: در راستای انباشت زباله آمار دقیقی در اختیار ما نیست و این امر برعهده محیط زیست است.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار