|
|
کدخبر: ۱۵۲۸۱۳

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: در سال اقتصاد و فرهنگ؛ با عزم ملی و مدیریت جهادی برنامه های ویژه ای برای تحقق این شعار در سطح کشور اجرا خواهد شد.

گروه فرهنگی مشرق- به گزارش روز یکشنبه ایرنا از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، علی جنتی در دیدار نوروزی با مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران و مدیران این اداره کل با تبریک سال نو به نام گذاری سال جدید ۱۳۹۳از سوی مقام معظم رهبری اشاره و یادآور شد: نشر و گسترش فرهنگ اسلامی و ارزش های دینی و ملی اولویت دستگاه های فرهنگی در سال جاری است.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی تاکید کرد: باید تمامی دستگاه های متولی فرهنگ با هم اندیشی و تلاش در راستای نشر و گسترش فرهنگ اسلامی و ارزش های دینی و ملی تلاش کنند تا دغدغه های مقام معظم رهبری بر طرف شود.

جنتی با اشاره به اینکه بودجه فرهنگ نسبت به دوره مشابه قبل، کاهش داشته است، خاطر نشان کرد: با هم افزایی و تدبیر می توان ظهور و بروز فرهنگ در تمامی عرصه ها را در سال جدید شاهد بود.

در ابتدای این دیدار برزین ضرغامی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران، پیشنهاد ایجاد کارگروهی را برای تعیین و ارزیابی فعالیت های فرهنگی در سال جدید ارائه داد و از رایزنی با شهرداری تهران و تعدای از دستگاه های دیگر استانی برای انجام فعالیت های ویژه سال اقتصاد و فرهنگ خبر داد.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار