|
|
کدخبر: ۱۵۲۹۴۹

معاون فرهنگی واجتماعی سازمان اوقاف:

خبرگزاری تسنیم: معاون فرهنگی واجتماعی سازمان اوقاف گفت: بیش از ۲۸۰۰ روحانی در طرح نوروزی آرامش بهاری خدمات مختلف پاسخگویی، راهنمایی و مشاوره را بصورت چهره به چهره با مردم به عهده داشتند که رضایت حدود ۹۰ درصدی مسافران را در پی داشت.

به گزارشخبرگزاری تسنیمبه نقل از روابط عمومی سازمان اوقاف و امور خیریه، حجةالاسلام والمسلمین احمد شرفخانی با اشاره به این که تحقق تدبیر امسال رهبر معظم انقلاب مستلزم عزم ملی است، اظهار داشت: تنها با یاری مردم و ورود فعال و پویای آن ها در این زمینه نتیجه بخش است.

وی افزود: هدف گذاری اصلی سازمان اوقاف و امور خیریه در امور فرهنگی و اجتماعی در سال جاری، تلاش برای قطب فرهنگی شدن امامزاده ها و بقاع متبرکه است تا به این وسیله نهضتی عظیم در این پایگاه های ارزشمند معنوی، هماهنگ با تدابیر رهبری صورت گیرد.

شرفخانی بیان کرد: امامزادگان عظیم الشان همواره ملجا و ماوای مردم حقیقت جوی ایران اسلامی بوده اند و لازم است حول محور این نگین های ارزشمند، حلقه های معرفت نقش بسته و همواره به عنوان قطب های فرهنگی همراه باقی بمانند.

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه بیان کرد: دو هزار و ۲۸۶ بقعه از این بقاع در روزهای آغازین سال ۹۳، میزبان مسافران و گرشگرانی بود که در جوار وجود با برکت فرزندان اهل بیت عصمت و طهارت(ع)، آرامشی را در بهار تجربه کردند.

شرفخانی همچنین به اسکان بیش از ۵ میلیون مسافر در روزهای نوروز در طرح آرامش بهاری، اشاره کرد و گفت: بیش از دو هزار و ۸۰۰ روحانی نیز خدمات مختلف پاسخگویی، راهنمایی و مشاوره را به صورت چهره به چهره با مردم به عهده داشتند که رضایت حدود ۹۰ درصدی مسافران از این طرح را در پی داشت.

وی تأکید کرد: همین مساله، نشانگر ظرفیت ارزشمند و اهمیت بقاع متبرکه است که می توانند در حوزه فرهنگ، پایگاه های مستحکمی در مقابل حملات نرم دشمن باشند.

حجةالاسلام شرفخانی افزود: مدیریت بقاع متبرکه همواره مردمی بوده و همین عزم و تفکر جهادی، راهگشای افق های روشن در ایجاد نهضتی فرهنگی در آستان های مقدس و زمینه ساز شکل گیری جبهه ای تأثیرگذار در مقابل هجمه های فرهنگی دشمنان خواهد بود.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار