|
|
کدخبر: ۱۵۳۱۵۰

معاون وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: تکریم و تسریع تشریفات گمرکی مسافران در گمرک فرودگاه امام، از اولویت های گمرک محسوب می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، مسعود کرباسیان در جریان بازدید از گمرک فرودگاه امام(ره) با تاکید بر اینکه تکریم و تسریع تشریفات گمرکی مسافران از مهم ترین اولویت های گمرک است، توصیه های لازم در خصوص تسریع و تجهیز باراندازهای مربوطه قبل از سالن مسافری را ارائه کرد.

همچنین غلامرضا فاتحی؛ مدیرکل گمرک فرودگاه امام(ره) نیز در این بازدید، ضمن معرفی بخش های مختلف گمرک به تشریح اقدامات انجام شده پرداخت و افزود: گمرک فرودگاه امام(ره) به عنوان بزرگترین مرز هوایی کشور نقش مهمی را در ورود و خروج کالا و مسافر برعهده دارد.

وی ضمن برشمردن اقدامات انجام شده در زمینه حوزه مسافری بیان داشت: درآستانه سال نو و در جهت تسریع در انجام رویه های گمرکی و ارائه خدمات هرچه مطلوب تر به مراجعین و مسافرین نوروزی، این اداره کل خدمات ویژه ای را در نظر گرفت که از جمله می توان به ایجاد ۵ شیفت کاری، برقراری ناظر کشیک و جانشین مدیر در سالن مسافری جهت استفاده بهینه از نیروی انسانی و خدمت رسانی بهتر و رفع هرگونه مشکلات مسافران و هموطنان عزیز اشاره کرد.

مدیرکل گمرک فرودگاه امام(ره) با اشاره به افزایش ۴۰ درصدی پروازهای انجام شده در نوروز امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته خاطرنشان کرد: با تعیین مسیر سبز و کنترل نامحسوس پرسنل گمرک، میانگین زمان تشریفات گمرکی کالای همراه مسافر در نوروز امسال به حداقل زمان ممکن خود رسیده که این اقدام موجبات رضایتمندی مسافرین را در پی داشته است.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار