|
|
کدخبر: ۱۵۳۵۳۸

خبرگزاری تسنیم: آمنه بهرامی گفت: ادامه جراحی پلک چشم بنده در اردیبهشت امسال صورت می گیرد و هنوز در خصوص هزینه درمان کمکی از سوی دولت صورت نگرفته است.

آمنه بهرامی، قربانی اسید پاشی در گفت و گو با خبرنگار حوادثخبرگزاری تسنیمدر خصوص آخرین وضعیت جسمی خود، اظهارداشت: ۳ ماه از بارسلونا به ایران بازگشتم تا پیگیر شکایت خود از مجید شوم و هزینه عمل جراحی پلکم را تهیه کنم چراکه هزینه عمل جراحی ۵۰ میلیون تومان است و برای من پرداخت این مبلغ سنگین است.

وی ادامه داد: اردیبهشت ماه ۹۳ برای ادامه عمل جراحی چشم خود به بارسلونا می رود و باید بعد از عمل ۴ ماه دیگر برای درمان و بهبود آنجا بمانم؛ درحقیقت سال گذشته که به بارسلونا برای عمل جراحی رفتم از زیر بغل و سقف دهانم پوست برداشته و مقداری از پلک چشم چپم را ساختند ولی هنوز این جراحی ادامه دارد چراکه پلک بالایی هنوز کوتاه است.

این قربانی اسیدپاشی بیان کرد: دکتر های معالج در بارسلونا نسبت به بینایی چشم چپم قطع امید کردند و قرار است تنها برای عمل زیبایی و درست کردن پلک مجدد به بارسلونا بروم. همچنین باید بگویم درخواست های بسیاری برای تهیه هزینه عمل خود از سفارت و دولت جدید کردم که متاسفانه هنوز پاسخ و مبلغی دریافت نکرده ام.

بهرامی با بیان اینکه با وجود درمان هایی که در بارسلونا داشتم جای بخیه های صورتم از بین رفته و چهره ام بسیار تغییر کرده است، گفت: دولت گذشته تمام هزینه درمان چشم راست بنده را پرداخت و درمان صورت گرفت ولی دولت فعلی با وجود تمام درخواست های بنده هنوز مبلغی پرداخت نکرده و کمکی از سوی آنها نشده است.

وی در خصوص دیه و شکایت از مجید، افزود: مجدد از مجید شکایت کردم ولی باید بگویم او هنوز آزاد و دیه را پرداخت نکرده است.

این قربانی اسید پاشی در خصوص کتاب " چشم در برابر چشم " اظهارداشت: چاپ اول کتابم به اتمام رسید که ۱۵۰۰ جلد در کشور ایران، ۱۵۰۰ جلد به زبان اسپانیایی در اسپانیا و ۲۰۰۰ جلد به زبان چکی در چک به فروش رسید و چاپ دوم کتاب بنده در ایران به زبان فارسی به زودی صورت خواهد گرفت که وزرات فرهنگ و ارشاد اسلامی در این زمینه همکاری بسیاری را انجام داد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار