|
|
کدخبر: ۱۵۳۶۵۵

انیمیشن «تمام زمستان هایی که ندیده ام» به کارگردانی امید خوش نظر از تولیدات حوزه هنری با نگاه متفاوتی به جنگ در حال تولید است.

گروه فرهنگی مشرق- انیمیشن «تمام زمستان هایی که ندیده ام» به کارگردانی امید خوش نظر با موضوع جنگ روایت کابوس گونه دغدغه های زنی از اهالی حلبچه است.



این زن از اهالی حلبچه در این انیمیشن که نگاه و طراحی متفاوت و جدیدی دارد، در فضایی خیالی در جستجوی فرزند به دنیا نیامده اش به مکان هایی سخت و دردناک سفر می کند.



ساخت موسیقی این فیلم به عهده پیام آزادی بوده است و در حال حاضر میکس نهایی صدای آن توسط آرش قاسمی در حال انجام است.

انیمیشن سینمایی «تمام زمستان هایی که ندیده ام» با مدت زمان ۱۷ دقیقه تولید مرکز مطالعات و تولیدات انیمیشن حوزه هنری و تهیه کنندگی مسعود صفوی است و به همت متخصصان و فعالان حوزه انیمیشن سه بعدی در مدت دو سال تولید شده است.



پیش از این آرش کریمی نویسنده این انیمیشن در توضیح این انیمیشن گفته بود: با اتمام نگارش متن اثر به عنوان کارگردان هنری فعالیتم در پروژه آغاز شد و با توجه به سنگینی کار فرصت کمی در اختیار داشتیم و دکوپاژ، انیماتیک و پی وی زی در مرحله پیش تولید به انجام رسید. در ادامه برای فریم های کار به کانسپت نیاز داشتیم مخصوصا برای پلان زیر آب و علاوه بر این برای تک تک پلان های زیر آب کانسپت دقیقی زده شد.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار