|
|
کدخبر: ۱۵۳۷۲۰

معاون دانشجویی و فرهنگی وزارت بهداشت خبر داد

خبرگزاری تسنیم: معاون دانشجویی و فرهنگی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از پیگیری طرح «اوراق وقف» در «شورای توسعه فرهنگ قرآنی» و دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور خبر داد.

به گزارشخبرگزاری تسنیمبه نقل از پایگاه اطلاع رسانی ستاد اجرایی اوراق وقف(امینانه)، محمد حسین آیتی، معاون دانشجویی و فرهنگی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اظهار داشت: چند نوبت درباره «وقف» در شورای دانشگاه ها بحثشده است. همچنین مطلوب است که در «شورای توسعه فرهنگ قرآنی» که حجةالاسلام والمسلمین محمدی، نماینده ولی فقیه در سازمان اوقاف و امور خیریه نیز در آن حضور دارند، طرح اوراق وقف مطرح شود چراکه با حضور چهار وزیر: بهداشت، علوم، آموزش و پرورش و وزیر ارشاد، خیلی مؤثرتر می توان این طرح را پیگیری کرد.

وی با اشاره به اهداف «شورای توسعه فرهنگ قرآنی»، گفت: ترویج آیات و مفاهیم قرآن کریم در حوزه فرهنگ عمومی از جمله اهداف این شوراست که به خوبی در این طرح به آن توجه شده و قابلیت پیگیری از سوی این شورا را فراهم می کند.

آیتی همچنین عنوان کرد که تا این طرح از سوی این معاونت در اختیار دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور قرار گیرد و افزود: در کشور بیش از ۵۰ دانشگاه علوم پزشکی وجود دارد که می توانیم اطلاع رسانی به آن ها درباره این طرح را به صورت جامع انجام دهیم.

معاون دانشجویی و فرهنگی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ادامه داد: تمام سیستم خدمات بهداشتی - درمانی در اختیار دانشگاه های علوم پزشکی است که با همین واسط به تمام بیمارستان ها اطلاع رسانی می شود.

وی تصریح کرد: بسیاری از موارد وقف در بیمارستان ها صورت می گیرد. به هر حال افرادی که خدایی نکرده عزیزی را از دست می دهند یا عزیز بیماری دارند، وقتی در بیمارستان ها با مشکلات مواجه می شوند، خیلی از آن ها به ما مراجعه می کنند و می گویند که کجا می توانیم کمک کنیم. از این پس طرح «اوراق وقف» به آن ها معرفی خواهد شد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار