|
|
کدخبر: ۱۵۳۷۲۷

معاون فروش مخابرات تهران به تسنیم خبر داد

خبرگزاری تسنیم: معاون بازاریابی و فروش مخابرات استان تهران گفت: برنامه ویژه ای برای نوسازی کیوسک های تلفن همگانی استان تهران داریم که در صورت نهایی شدن، استراکچر آنها تغییر می کند و بحثهای تبلیغاتی در آنها نیز دیده می شود.

محمد رضا بیدخام در گفت وگو با خبرنگار فناوری اطلاعات و ارتباطاتخبرگزاری تسنیم، با اشاره به برنامه مخابرات تهران در راستای نوسازی کیوسک های تلفن همگانی اظهار کرد: هم اکنون ۳۲ هزار کیوسک در استان تهران داریم که طرح ویژه ای را برای نوسازی آنها در نظر گرفته ایم.

وی درباره این طرح گفت: اگر این طرح ویژه به موافقت برسد، امسال مدل کیوسک ها عوض می شود که این تغییر شامل استراکچر کلی(ساختار کلی) است.

او افزود: در طرح جدید علاوه بر تغییر ظاهری تلفن های همگانی، بحثهای تبلیغاتی نیز به آنها افزوده خواهد شد.

معاون بازاریابی و فروش مخابرات استان تهران در پاسخ به این سوال که با کم شدن روند استفاده از کیوسک ها با توجه به ضریب نفوذ بالای تلفن همراه، طراحی جدید و نوسازی هزینه ای بی فایده برای مخابرات نخواهد بود؟، گفت: هم اکنون تقاضای بالایی برای کارت تلفن داریم و این نشان از ضریب نفوذ بالای تلفن های همگانی دارد. همچنین برخی سرویس ها در قالب خدمات اجباری باید به مردم ارائه شود و راه گریزی از آنها نیست به عنوان مثال همه که خط تلفن ثابت ندارند اما باید به دنبال راهکارهایی باشیم تا هزینه در این زمینه را به حداقل برسانیم.

وی همچنین با اشاره به اینکه آمار دقیقی از میزان خرابی تلفن های همگانی ندارم درباره شیوه های معمول از کار افتادن تلفن های کیوسکی عنوان کرد: خرابی های فنی و سرقت شیوه های معمول هستند. سعی می کنیم خرابی ها را نهایتا ظرف سه ساعت برطرف کنیم اما اگر بحثسرقت باشد، مدت زمان بیشتری صرف این کار خواهد شد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار