|
|
کدخبر: ۱۵۳۷۳۴

تسنیم گزارش می دهد

خبرگزاری تسنیم: صبح امروز رئیس جمهور با حضور در وزارت نیرو در جلسه ای با حضور وزیر نیرو و معاونان وی، توصیه هایی به وزارت نیرو به منظور خدمات رسانی مطلوب با توجه به تنش های آبی در کشور و همچنین توسعه صنعتی و رشد جمعیت برای برقرسانی مطلوب داشت.

به گزارش خبرنگار اقتصادیخبرگزاری تسنیم، صبح امروز وزارت نیرو دومین مقصد بازدید سرزده رئیس جمهور از وزارتخانه های دولت شد. در دیدار رئیس جمهور از این وزارتخانه، وزیر نیرو و معاونان وی گزارشی از نحوه عملکرد خود و آخرین وضعیت آبرسانی و برقرسانی به کشور ارائه دادند و چالش های این دو صنعت با توجه به در پیش بودن پیک مصرف تابستانه بیان شد.

محمد پیرعلی، مدیرکل روابط عمومی وزارت نیرو در خصوص جلسه امروز رئیس جمهور در وزارت نیرو به خبرنگار تسنیم گفت: حضور رئیس جمهور در وزارت نیرو و جلسه برگزار شده، مصوبه خاصی دربرنداشت.

وی افزود: رئیس جمهور توصیه هایی به وزیر نیرو و مسئولان این وزارتخانه به منظور خدمات رسانی مطلوب داشتند و همچنین وزیر نیرو گزارشی از عملکردها و برنامه های پیش رو ارائه داد.

همچنین در این جلسه مقرر شد تا سیزدهمین جلسه شورای عالی آب عصر امروز برگزار شود.

طبق اعلام پایگاه اطلاع رسانی وزارت نیرو، وزیر نیرو در این جلسه به رئیس جمهور اطمینان داد که مردم از حیثخدمات آب و برق دچار مشکل نخواهند شد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار