|
|
کدخبر: ۱۵۳۸۸۵

شاخص کل بورس و اورق بهادار در جریان معاملات امروز بازار سرمایه ۲۱۶ واحد افت کرد و در رقم ۷۷ هزار و ۴۱۸ واحد متوقف شد.

به گزارش خبرنگار مهر، شاخص کل بورس که اولین هفته کاری سال جاری را با روندی کاهشی آغاز کرده است، امروز نیز شاهد افت ۲۱۶ واحدی بود تا بر این اساس سومین روز متوالی منفی بورس در هفته جاری رقم بخورد.

شاخص کل بورس و اوراق بهادار در جریان معاملات و داد و ستدهای امروز دوشنبه با افت ۲۱۶ واحدی در رقم ۷۷ هزار و ۴۱۸ واحد متوقف شد.

امروز ۳۶۰ میلیون سهم و حق تقدم به ارزش ۱۵۷ میلیارد تومان در ۶۱ هزار نوبت معاملاتی دادوستد شد. همچنین شاخص اول با ۱۶۳ واحد افت به رقم ۵۷ هزار و ۵۸۷ واحد و شاخص بازار دوم با ۴۰۱ واحد کاهش به ۱۴۸ هزار و ۴۹۸ واحد رسید.

در جریان معاملات امروز که تمامی شاخص ها با افت مواجه شدند، شاخص صنعت نیز با ۱۵۴ واحد کاهش مواجه و در رقم ۶۴ هزار و ۴۹۱ واحد توقف کرد.

ارزش بازار سرمایه در حال حاضر به رقم ۳۷۷ هزار میلیارد تومان رسیده است.

معامله بیش از ۸۳۳ میلیارد ریال اوراق در فرابورس

در نتیجه داد و ستدهای روز دوشنبه در فرابورس، معامله گران بیش از ۱۱۷.۸ میلیارد برگه سهم و حق تقدم را در ۸۷ هزار و ۴۴۳ دفعه دست به دست کردند که ارزش این معاملات بالغ بر ۸۳۳.۱ میلیارد ریال بود.

امروز ۱۰ درصد سهام شرکت کشتیرانی دریای خزر شامل ۵۴ میلیون سهم به عنوان اولین عرضه اولیه سهام در سال ۹۳ در بازار دوم فرابورس عرضه و به ارزش هر سهم ۵۳۵۰ ریال کشف قیمت شد.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار