|
|
کدخبر: ۱۵۳۹۴۹

سخنگوی سازمان اوقاف و امور خیریه عنوان کرد

خبرگزاری تسنیم: سخنگوی سازمان اوقاف و امور خیریه، تحول اقتصادی موقوفات و ارتقای منابع انسانی را دو راهبرد اصلی این سازمان در سال جاری دانست.

به گزارشخبرگزاری تسنیمبه نقل از روابط عمومی سازمان اوقاف و امور خیریه، حسن ربیعی در جمع کارکنان سازمان اوقاف با قدردانی از تلاش کارکنان این سازمان در برگزاری مطلوب طرح نوروزی آرامش بهاری و سوگواره یاس نبوی گفت: ۲۸ هزار نفر از کارکنان سازمان اوقاف و امور خیریه و خادمان و متولیان بقاع متبرک در برگزاری طرح نوروزی آرامش بهاری و سوگواره یاس نبوی در امامزادگان کشور مشارکت داشتند.

سخنگوی سازمان اوقاف و امور خیریه، تدوین استراتژی اطلاع رسانی در سال ۹۳ را مورد تاکید قرار داد و افزود: باید در این راستا، برنامه های تولیدی و ترکیبی را با محوریت تحول اقتصادی موقوفات پربارتر کرد.

مدیر کل حوزه ریاست و روابط عمومی سازمان اوقاف آمادگی این سازمان را در راستای کمک به حل بخشی از مشکلات اقتصادی دولت اعلام کرد و گفت: عملکرد سازمان اوقاف و امور خیریه از لحاظ اقتصادی قابل توجه است و می تواند در راستای کمک به اجرای اقتصاد مقاومتی هدایت شود.

ربیعی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این مطلب که اگر مدیریت خوب و پشتکار کارکنان در کنار یکدیگر قرار گیرد، بسیاری از کارهای بزرگ قابل اجراست افزود: در سال جاری دو راهبرد و مهم تحول اقتصادی و ارتقای منابع انسانی از سوی سازمان اوقاف و امور خیریه در پیش رو است که این مهم جدیت همکاران و مدیریت جهادی را می طلبد.

سخنگوی سازمان اوقاف و امور خیریه در ادامه برگزاری سی و یکمین دوره مسابقات بین المللی قرآن و احیای موقوفات کشور را از جمله برنامه های مهم این سازمان در سال جاری عنوان کرد.

وی همچنین از استقبال مردم خیرخواه ایران اسلامی از اوراق وقف بیمارستان قدردانی و تشکر کرد.

ربیعی در پایان خاطرنشان کرد: سازمان اوقاف و امور خیریه در سال جاری به انجام افکار سنجی با محوریت ترویج فرهنگ وقف و سطح شناخت و رضایتمندی مردم در کشور اقدام خواهد کرد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار