|
|
کدخبر: ۱۵۴۳۲۷

صبح امروز صورت گرفت

خبرگزاری تسنیم: صبح امروز بیش از ۵۰ نفر از اهالی محلی اسلام آباد واقع در منطقه ۲ مقابل ساختمان شورای شهر تهران تجمع کردند.

به گزارش خبرنگار اجتماعیخبرگزاری تسنیم، صبح امروز بیش از ۵۰ تن از اهالی منطقه دو شهرداری تهران که در محدوده محله اسلام آباد زندگی می کنند مقابل ساختمان شورای شهر به نمایندگی از ۹۰۰ خانوار تجمع کردند.

به گفته افراد حاضر در این تجمع، شهرداری به بهانه ا جرای طرح تفصیلی می خواهد خانه هایشان را با کم ترین قیمت یعنی با رقمی حدود ۲.۵ میلیون تومان در حالی که قیمت منطقه حدوداً ۱۰ میلیون تومان است، خریداری کند. برخی از ساکنان این محله بین ۳۰ تا ۵۰ سال است که در آن محدوده زندگی می کنند.

شهرداری مجوز برخی از مغازه های آن ها را لغو و برخی دیگر را پلمب کرده است همچنین افرادی که خانه هایشان در مرحله صدور سند بوده نیز کارشان در این مرحله متوقف شده و برخی افراد خانه ها و مغازه هایشان تهدید به تخریب شده است.

همچنین به گفته این افراد نکته عجیب این است که شهردرای اعلام کرده خانه های آن ها در محدوده فضای سبز قرار گرفته اما از آن ها تعهد گرفته شده که اگر شهرداری بخواهد در آن محل ساخت و سازی انجام دهد اهالی مذکور حق اعتراض ندارند. در نهایت نماینده این افراد در شورا حضور یافته و با یکی از اعضا گفت وگو کرد اما بعد از پایان صحبت ها دیگر در جمع خبرنگاران حاضر نشد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار