|
|
کدخبر: ۱۵۴۵۵۶

ثبت نام متقاضیان شرکت در آیین اعتکاف آستان مقدس حضرت عبدالعظیم الحسنی(ع) از امروز آغاز و تا هشتم اردیبهشت ماه سال جاری ادامه دارد.

گروه فرهنگی مشرق- ثبت نام اینترنتی متقاضیان شرکت در آیین اعتکاف در آستان ملک پاسبان حضرت سیدالکریم الحسنی علیه السلام از صبح امروز(۱۲ فروردین ماه) آغاز و تا هشتم اردیبهشت ماه سال جاری ادامه دارد.

بر پایه این گزارش، علاقمندان به شرکت در آیین اعتکاف که در آستان مقدس حضرت عبدالعظیم الحسنی علیه السلام برگزار می شود می توانند با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی این آستان به نشانی www. abdolazim. com مراجعه کرده و در لینک مربوط به ثبت نام اعتکاف اطلاعات خواسته شده را وارد و برای شرکت در این آیین ثبت نام کنند.

مسئولان آستان حضرت عبدالعظیم الحسنی علیه السلام با توجه به سابقه سالیان گذشته مبنی بر حجم بالای ثبت نام کنندگان برای شرکت در آیین اعتکاف این آستان مقدس پس از اتمام زمان ثبت نام، منتخبان قرعه کشی روز پنج شنبه ۱۱ اردیبهشت ماه اعلام می شود و طبق جدول زمان بندی متقاضیان با مراجعه حضوری ثبت نام خود را قطعی می کنند.

گفتنی است، مراسم اعتکاف همه ساله همزمان با ایام البیض ماه رجب ویژه برادران در مسجد جامع آستان مقدس حضرت عبدالعظیم الحسنی علیه السلام با اجرای برنامه های متنوع مذهبی و با حضور سخنرانان و ذاکران اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام برگزار می شود.

فرهنگ نیوز

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار