|
|
کدخبر: ۱۵۴۵۹۲

حوزه هنری در ویژه برنامه روز هنر انقلاب اسلامی امروز از ۹ پیشکسوت هنر انقلاب اسلامی هنر انقلاب اسلامی تقدیر می شود.

گروه فرهنگی مشرق- در ویژه برنامه روز هنر انقلاب اسلامی که امروز ۱۹ فروردین ماه در ساعت۱۷:۳۰ در تالار سوره حوزه هنری برگزار می شود از سعید کشن فلاح، صادق مصلح، سید مسعود شجاعی طباطبائی، رضا مهدوی، قادر طهماسبی، مجید شاه حسینی، عباس براتی پور، محمد کاسبی و عبد الحمید قدیریان به عنوان پیشکسوتان هنر انقلاب تقدیر و تجلیل به عمل می آید.

قربانی مدیر مرکز محافل و جشنواره های حوزه هنری گفت: در این مراسم از خانواده شهید هادی باغبانی، از هنرجویان مرکز آموزش حوزه هنری تجلیل به عمل می آید و مستندی درباره این شهید پخش خواهد شد.

مدیر مرکز محافل و جشنواره های حوزه هنری با اشاره به دیگر برنامه های ویژه روز هنر انقلاب اسلامی در حوزه هنری، عنوان کرد: در این مراسم نمایشگاه آماری از عملکرد ۴ساله حوزه هنری آماده می شود که در ورودی سالن سوره به نمایش در می آید و علاقه مندان می توانند از آن دیدن کنند. همچنین از سرود حوزه هنری که به آهنگسازی پیروز ارجمند مدیر مرکز موسیقی حوزه هنری و وزارت ارشاد و شعر ناصر فیض تهیه شده، رونمایی خواهد شد.

وی گفت: در این مراسم محسن مومنی شریف رییس حوزه هنری نیز اهداف و برنامه های حوزه هنری را در سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و اراده جهادی تبیین و تشریح می کند و علیرضا قزوه مدیر مرکز آفرینش های ادبی حوزه هنری و شاعر انقلابی کشورمان به شعرخوانی خواهد پرداخت.

قربانی ادامه داد: در روزهای ۲ و ۳ اردیبهشت ماه نیز همایش های حکمت انقلاب با حضور اندیشمندان، هنرمندان و نظریه پردازان هنر انقلاب اسلامی در حوزه هنری برگزار می شود. این مراسم که قرار است هر ماه در حوزه هنری برگزار شود با همکاری جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی در حوزه هنری و چند دانشگاه کشور برگزار می شود و در نخستین جلسه آن دکتر شاه حسینی و رحیم پور ازغدی حضور خواهند داشت.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار