|
|
کدخبر: ۱۵۴۶۶۰

حجه الاسلام والمسلمین حاج شیخ قدرت الله مشایخی صبح روز دوشنبه دارفانی را وداع گفت.

گروه فرهنگی مشرق- صاحب آثار ارزشمندی چون شرح رساله الحقوق، کارگزاران حکومت اسلامی از دیدگاه امام علی علیه السلام، شیوه نخبگی،، امام صادق(ع): چالش ها و راهکارهای عصر، قاعده های فقهی و کتاب موانع نخبگی از منظر قرآن و حدیثمی باشد.

وی به تازگی در حالی که در بستر بیماری بود کتاب بسیار ارزشمند در خصوص امام صادق(ع) را به پایان رساند که این کتاب در سال ۹۲ به چاپ رسید. از ایشان بیش از ۲۰ اثر به چاپ رسیده است که بیشتر آن در حوزه فقه وحقوق بوده است.

وی استاد حوزه و دانشگاه الزهرا بود ودر دانشگاه تهران نیز تدریس می کرد. حجه الاسلام والمسلمین حاج شیخ قدرت الله مشایخی درسال ۱۳۱۹ در روستای وانشان از توابع شهرستان خوانسار به دنیا آمد.

وی سال ۱۳۴۲ بعد از تحصیلات ابتدایی وارد مدرسه علمیه خوانسار شد و در سال ۱۳۴۵ وارد حوزه علمیه قم شد ونزد استادان بزرگ قم به تحصیل پرداخت. پیکر وی روز سه شنبه ساعت ۱۶ از مقابل مسجد امام حسن مجتبی به طرف حرم مطهر حضرت معصومه تشیع خواهد شد.

مراسم یاد بود وی نیز روز سه شنبه پس از نماز عشا در حسینیه شهدا در خیابان صفاییه برگزار می شود.


ارسالی از خبرنگار افتخاری مشرق
مخاطبان محترم گروه فرهنگی مشرق می توانند مقالات، اشعار، مطالب طنز، تصاویر و هر آن چیزی که در قالب فرهنگ و هنر جای می گیرد را به آدرسculture @ mashreghnews. irارسال کنند تا در سریع ترین زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان یکی از مطالب ویژه مشرق منتشر شود.


ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار