|
|
کدخبر: ۱۵۵۰۸۱

مشاور وزیر بهداشت خبر داد

خبرگزاری تسنیم: دبیرکل مجمع خیرین سلامت کشور و مشاور وزیر بهداشت از مشارکت خیرین کشور در پروژه های نانو و سلولهای بنیادی خبر داد.

به گزارش حوزه سلامتخبرگزاری تسنیم، سیّد رضا نیری مشاور وزیر بهداشت و دبیرکل مجمع خیرین سلامت کشور در دیدار با قاسم نوده فراهانی دبیرکل اصناف کشور و جمعی از هیئت امنای مجمع خیرین سلامت استان تهران، به موضوعات پروژه های درمانی و عام المنفعه در دست ساخت خیرین سلامت در استان تهران پرداخت و ضمن تبریک سال نو و آرزوی سالی تؤام با برکت و سلامتی و طلب عنایت از حضرت زهرا(س) اظهار داشت: اصناف و بازاریان نقش بسزایی در کمک به ساخت مراکز درمانی دارند.

دبیرکل مجمع خیرین سلامت کشور ضمن تقدیر و تشکر از فعالیت ها و کمک های اصناف در بخش سلامت افزود: به حمدالله وضعیت مجمع خیرین سلامت درکشور در بین مردم و دولت و مجلس جایگاه ویژه ای دارد و پروژه های متعددی که در سطح کشور به همّت خیرین ساخته می شود ان شاء الله مرضی حق تعالی خواهد بود.

نیری ضمن اشاره به جایگاه غیرقابل انکار اصناف به خیرین سلامت در ساخت مراکز درمانی یادآور شد: مراجعات متعددی از سوی مردم به مراکز بهداشتی و درمانی وجود دارد که پاسخگویی به آن نیازمند کمک خیرین و مردم عزیز سراسر کشور میهن اسلامی ماست.

وی همچنین با اشاره به پروژه های در دست اقدام از جمله عرصه سلامت در نانو و سلولهای بنیادی تصریح کرد: برنامه هایی نیز در این زمینه در دست تهیه است و امیدواریم بتوانیم که آنها را با کمک خیرین به سرانجام مطلوبی برسانیم.

دبیرکل مجمع خیرین سلامت کشور همچنین به موضوع پیشگیری در عرصه سلامت اشاره کرد و گفت: پیشگیری از ابتلا به بیماریها از اهمیت بسیاری برخوردار است.

به گزارش مجمع خیرین سلامت کشور، در ادامه این دیدار قاسم نوده فراهانی دبیرکل اتاق اصناف کشور و سلیمی آشتیانی از اعضای خیرین سلامت استان تهران با ارائه گزارشی از وضعیت بیمارستانهای در حال ساخت امام خمینی تهران، الغدیر شهداء، رازی، شهدای تجریش و فیروز آبادی و مشکلات پیش رو برای تکمیل برخی از این مراکز گفت:مشکلات اداری و بروکراسی حاکم در بدنه دستگاه های دولتی از مهمترین مشکلاتی است که عرصه خدمت را برای خیرین سلامت تنگ کرده است.

همچنین در این دیدار آقای گرامی از خیرین بنام استان تهران و عضو مجمع خیرین سلامت استان تهران که احداثیک بیمارستان در مجتمع بیمارستان امام خمینی(ره) را در دست دارد با بیان انگیزه های خود از انجام امور خیر و ساخت مراکز درمانی برای بیماران اظهارداشت: واقعیت این است که ما در شروع پروژه ها دست خداوند را در همه جا مشاهده نمودیم و این موضوع باید مدنظر تمام خیرین قرار گیرد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار