|
|
کدخبر: ۱۵۵۰۸۲

مدیرکل حوزه ریاست دیوان عدالت اداری در گفت وگو با تسنیم:

خبرگزاری تسنیم: مدیرکل حوزه ریاست دیوان عدالت اداری ادعای یکی از شاکیان انتصاب قالیباف مبنی بر ارسال پرونده به هیئت عمومی را تکذیب کرد و گفت: رأی صادره در اسفندماه سال گذشته قطعی است.

علی اکبر بختیاری مدیرکل حوزه ریاست دیوان عدالت اداری در گفت وگو با خبنرگار قضاییخبرگزاری تسنیمدرباره اظهارنظر یکی از وکلای شاکی نسبت به انتصاب مجدد محمدباقر قالیباف به عنوان شهردار تهران، مبنی بر اینکه این پرونده با اعتراض ۱۰ قاضی به هیئت عمومی دیوان عدالت اداری ارسال شده است، اظهار داشت: همان طور که در روزهای پایانی سال گذشته اعلام کردم، رأی صادره درباره این پرونده به دلیل به حدنصاب نرسیدن معترضان قطعی است.

وی ادامه داد: هرکسی می تواند هر اظهارنظری داشته باشد اما تصمیم قانونی در این زمینه، همان چیزی است که اعلام شد.

به گزارشخبرگزاری تسنیم، پس از انتصاب قالیباف به عنوان شهردار جدید تهران، برخی با ارائه شکایت در دیوان عدالت اداری، این انتصاب را غیرقانونی دانسته و خواستار ابطال این انتصاب شدند. شعبه تخصصی دیوان عدالت اداری در ابتدای رسیدگی با درخواست شاکیان مبنی بر صدور دستور موقت برای ممانعت از فعالیت قالیباف ممانعت کرد و سرانجام در اسفندماه ۹۲، با توجه به صدور حکم و به حد نصاب نرسیدن تعداد معترضان حکم ابقای قالیباف قطعی شد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار