|
|
کدخبر: ۱۵۵۰۸۳

یک کارشناس سازمان هواشناسی در گفت و گو با تسنیم:

خبرگزاری تسنیم: کارشناس سازمان هواشناسی گفت: تهران از امروز تا جمعه شاهد بارش باران موقتی خواهد بود.

امین حسین نقشینه، کارشناس سازمان هواشناسی در گفت و گو با خبرنگار محیط زیستخبرگزاری تسنیمدر خصوص آخرین وضعیت هوای کشور اظهارداشت: امروز جریان های شمالی و نفوذ هوای خنک سواحل شمالی باعثمی شود کاهش دما در نوار شمالی و سواحل شمالی رخ دهد.

وی ادامه داد: فردا در برخی مناطق شمال غرب، غرب، جنوب غرب و دامنه های جنوبی البرز، سواحل شمال و همچنین شمال شرق کشور(به طور کلی نیمه شمالی کشور) افزایش ابر، وزش باد، رگبار و رعد و برق و در برخی مناطق مستعد ریزش تکرگ را پیش بینی می شود.

این کارشناس سازمان هواشناسی گفت: برای فردا و روز جمعه به تناوب وزش باد، بارش پراکنده گاهی با رعد و برق در برخی نواحی شمال غرب، دامنه های جنوبی البرز، سواحل شمال و شمال شرق کشور پیش بینی شده است.

نقشینه با بیان اینکه برای تهران امروز بارش موقتی، رگبار و رعد و برق و همچنین وزش باد پیش بینی می شود، گفت: امشب پایتخت شاهد کاهش ابر خواهد بود و برای فردا در صبح آسمانی نیمه ابری و به تدریج ابری دارد که بعدازظهر فردا رگبار و رعد و برق(باران موقتی) آغاز خواهد شد.

این کارشناس سازمان هواشناسی افزود: برای جمعه نیز در تهران در برخی از ساعات رگبار(بارش موقت) پیش بینی شده است؛ در حقیقت تهران از امروز تا جمعه شاهد بارش باران موقتی خواهد بود همچنین دمای پیشینه امروز پایتخت ۲۱ درجه و کمینه صبح فردا ۱۶ درجه سانتی گراد خواهد بود.

نقشینه درباره بارندگی در جاده های کشور اظهار داشت: امروز در استان های ایلام، کرمانشاه، لرستان، البرز، گیلان، کردستان، آذربایجان شرقی و قزوین شاهد بارش باران هستیم.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار