|
|
کدخبر: ۱۵۵۲۴۹

در دومین روز اردیبهشت

خبرگزاری تسنیم: سهام دو شرکت پیمانکاری عمومی گسترش انرژی نوین و سرمایه گذاری گسترش و توسعه صنعت از سوی سازمان خصوصی سازی در دومین روز اردیبهشت امسال در بازار سوم فرابورس واگذار می شود.

به گزارش خبرنگار اقتصادیخبرگزاری تسنیم؛ سازمان خصوصی سازی به وکالت از سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران، ۴۰ درصد از سهام شرکت پیمانکاری عمومی گسترش انرژی نوین معادل ۴۰ میلیون سهم را به قیمت پایه هر سهم ۱۱۹۷ ریال یکجا و به صورت نقد بابت رد دیون عرضه می کند.
این بلوک ۴۷.۸ میلیارد ریالی در حالی سه شنبه ۲ اردیبهشت در بازار سوم واگذار می شود که مبلغ سپرده شرکت در این رقابت ۱.۴میلیارد ریال بوده و مهلت پرداخت حصه نقدی و ارائه فرم خارج از پایاپای حداکثر ۹روز کاری از تاریخ انجام معامله تعیین شده است.
همچنین در این روز، ۸۵ میلیون سهم معادل ۱۰۰درصد سهام شرکت سرمایه گذاری گسترش و توسعه صنعت که متعلق به سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران است توسط سازمان خصوصی سازی به رقابت می­رود.
طبق این گزارش، ارزش این بلوک ۹۵۰.۳ میلیارد ریال است که به نرخ پایه هر سهم ۱۱هزار و ۱۸۰ریال و با شرایط یکجا و نقد یا نقد و اقساط به صورت ۳۰ درصد نقد مابقی اقساط ۴ ساله و نرخ ۱۵درصد عرضه می­شود.
گفتنی است زمینه فعالیت شرکت سرمایه گذاری گسترش و توسعه صنعت در خصوص سرمایه گذاری مستقیم یا مشارکت در احداث، توسعه و یا تکمیل و راه اندازی واحد های صنعتی و خدماتی و همچنین شرکت پیمانکاری عمومی گسترش انرژی نوین در حوزه مدیرت نصب و راه اندازی پروژه های نیروگاهی اعلام شده است.
انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار