|
|
کدخبر: ۱۵۵۴۳۳

معاون شهردار تهران در گفت وگو با تسنیم مطرح کرد

خبرگزاری تسنیم: معاون برنامه ریزی و توسعه شهری شهردار تهران جزئیات پرداخت پول دولت در حوزه جرایم راهنمایی و رانندگی به شهرداری تهران را مطرح کرد.

محمود صلاحی در گفت وگو با خبرنگار اجتماعیخبرگزاری تسنیم، درباره اظهارات دیروز استاندار تهران مبنی بر پرداخت ۴۰ میلیارد تومان از جرایم راهنمایی و رانندگی به شهرداری تهران، اظهار داشت: یکی از مطالبات شهرداری از دولت در حوزه جرایم راهنمایی و رانندگی است که طبق قانون باید ۶۰ درصد این جرایم به شهرداری های شهر و ۴۰ درصد دیگر به راهنمایی و رانندگی پرداخت شود.

وی با بیان این که معمولاً این هزینه ها در حوزه حمل و نقل عمومی صرف می شود، ادامه داد: در سال ۹۰،۹۱ و ۹۲ پولی در این زمینه به شهرداری تهران پرداخت نشد و پیش از این سال ها فقط حدود یک میلیارد تومان پرداخت شد. در حال حاضر در این حوزه بالغ بر ۲۳۰ میلیارد تومان طلب داریم.

معاون برنامه ریزی و توسعه شهری شهردار تهران تصریح کرد: خوشبختانه در جلسه ای که با ترکی معاون برنامه ریزی استاندار تهران برگزار شد نخستین رقم واریزی این جرایم به مبلغ ۳۷ میلیارد تومان در سال ۹۳ به حساب شهرداری تهران واریز شد که مصوبه پرداخت آن در سال ۹۲ بوده است.

وی خاطرنشان کرد: ۲۰ میلیارد تومان از این پول ۱۱ فروردین و ۱۷ میلیارد تومان دیگر آن در ۱۷ فروردین به حساب شهرداری واریز شده است.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار