|
|
کدخبر: ۱۵۵۴۹۹

مشاور وزیر آموزش و پرورش؛

خبرگزاری تسنیم: مشاور وزیر آموزش و پرورش گفت: بیش از ۵۶ درصد سیاست های ابلاغی آموزش و پرورش ظرفیت همکاری با حوزه های علمیه را دارد.

به گزارشخبرگزاری تسنیمبه نقل از مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش وپرورش حجت الاسلام مجتبی ملکی در دیدار با آیت الله زین العابدین قربانی امام جمعه رشت با اشاره به فعالیت مبلغان مذهبی اظهار کرد: سال گذشته یک میلیون نفر روز مبلغان کشوری فعالیت داشتند.

وی با بیان اینکه خداوند جویندگان علم همراه ایمان را به درجات عالی می رساند، گفت: هر گاه علم همراه ایمان و آموزش همراه پرورش و تزکیه و تعلیم همراه با تربیت در جامعه فراگیر شود، فرد مترقی می شود.

مشاور وزیر آموزش و پرورش افزود: بیش از ۵۶ درصد سیاست های ابلاغی آموزش و پرورش ظرفیت همکاری با حوزه های علمیه را دارد.

وی به محتوای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش اشاره کرد و گفت: در این سند ۴۳ درصد راهکارها ظرفیت همکاری با حوزه های علمیه را دارد.

ملکی با اشاره به استقبال گسترده جوانان از برگزاری کارگاه های علم و دین دربسیاری ازاستان ها، برگزاری آن در قزوین را تاثیرگذار خواند و تصریح کرد: در حوزه زیست و رایانه نیز به دنبال استفاده از ظرفیت حوزه ها هستیم.

مشاور وزیر آموزش و پرورش از برگزاری یک همایش علمی در اردیبهشت ماه امسال خبر داد و خاطرنشان کرد: تاکنون ۳۰۰ مقاله به دبیرخانه این همایش ارسال شده که نشانه ی عطش موجود در جامعه در زمینه دانستن مطالب و مسایل دینی است

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار