|
|
کدخبر: ۱۵۶۱۱۲

مدیر کل حفاظت محیط زیست استان تهران عنوان کرد

خبرگزاری تسنیم: مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تهران گفت: با بازدید از منطقه ۱۳ مشکلات زیست محیطی این منطقه از شهرداری تهران مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت.

به گزارشخبرگزاری تسنیم، محمد هادی حیدرزاده، مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تهران در بازدید میدانی از برخی معضلات زیست محیطی منطقه ۱۳اظهارداشت: طبق هماهنگی با مدیران دستگاه های استانی مقرر شده است با آغاز سال ۹۳ هر ماه حداقل دو منطقه شهرداری تهران با بازدیدهای میدانی از نظر مسائل زیست محیطی ارزیابی شود.

وی افزود: با حضور در منطقه ۱۳ تهران که با داشتن بوستان جنگلی سرخه حصار و منطقه جاجرود به عنوان یکی از مناطق گردشگری شهر تهران مطرح است از نزدیک مشکلات و معضلات زیست محیطی این منطقه مورد بررسی قرار گرفت.

حیدرزاده با اشاره به وجود روستاهای خارج از محدوده طرح هادی، اظهارکرد: با هماهنگی های انجام شده در زمینه وضعیت محیط زیست این مناطق ارزیابی های لازم صورت گرفت.

وی تصریح کرد: مساله ساخت و سازهای غیرمجاز درمناطق تحت مدیریت به عنوان یکی از عوامل اصلی تخریب محیط زیست، از دغدغه های اساسی این اداره کل بوده که مورد واکاوی قرار می گیرد. البته هر نوع اسکان کارگری نیز در این مناطق ممنوع است.

حضور حقانی رییس کمیته محیط زیست شهرداری تهران به همراه ذاکری شهردار منطقه ۱۳ از دیگر نکات این بازدید بود. نتایج حاصل از این بازدید عصر امروز در کارگروه مربوطه مورد بررسی قرارمی گیرد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار