|
|
کدخبر: ۱۵۶۱۱۴

از ابتدای امسال چهار میلیارد و ۲۴۷ میلیون سهم و حق تقدم به ارزش ۱۷ هزار و ۱۱۸ میلیارد ریال داد و ستد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، از ابتدای امسال چهار میلیارد و ۲۴۷ میلیون سهم و حق تقدم به ارزش ۱۷ هزار و ۱۱۸ میلیارد ریال داد و ستد شده است. در این مدت، تعداد ۱۷۲ هزار و ۶۰۹ سرمایه گذار در ۵۰۶ هزار و ۳۲۶ دفعه این تعداد سهام را خریداری کرده اند.

همچنین در هفته منتهی به ۲۰ فروردین ماه، دو میلیارد و ۶۴۸ میلیون سهم به ارزش ۱۰ هزار و ۹۱۱ میلیارد ریال در بورس اوراق بهادار تهران معامله شد. تعداد خریداران در قیاس با هفته پیش ۱۱۶ درصد و دفعات معاملات ۱۲۶ درصد افزایش داشت.

در هفته یاد شده، دو میلیارد و ۴۸۸ میلیون سهم به ارزش ۸ هزار و ۶۷۱ میلیارد ریال به صورت خرد و بلوک انجام شد. حجم معاملات خرد و بلوک در مقایسه با هفته پیش ۱۷۶ درصد و ارزش آن ۱۱۰ درصد افزایش داشت.

این در حالی است که حجم معاملات این هفته ۱۹۴ و ارزش آن ۱۶۴ درصد رشد را در قیاس با مدت مشابه قبل تجربه کرد. از ابتدای امسال، چهار میلیارد و ۲۴۷ میلیون سهم و حق تقدم به ارزش ۱۷ هزار و ۱۱۸ میلیارد ریال داد و ستد شده است. در این مدت، تعداد ۱۷۲ هزار و ۶۰۹ سرمایه گذار، در ۵۰۶ هزار و ۳۲۶ دفعه این تعداد سهام را خریداری کرده اند.

روند شاخص

شاخص کل بورس اوراق بهادار در هفته ای که گذشت با کاهش ۱.۶۷ درصدی به ۷۷ هزار و ۴۲۳ واحد رسید. در عین حال، شاخص صنعت در آخر هفته بر روی عدد ۶۴ هزار و ۵۷۱ واحد ایستاد که در قیاس با هفته قبل ۱.۴۹ درصد کاهش را نشان می داد. شاخص بازار اول در هفته گذشته با ۱.۳۰ درصد و شاخص بازار دوم با ۲.۴۲ درصد کاهش همراه شد.

معاملات اوراق مشارکت

در هفته منتهی به ۲۰ فروردین ماه، تعداد ۳۸۵ هزار و ۱۰۹ برگه اوراق مشارکت به ارزش ۳۸۵ میلیارد ریال در بورس اوراق بهادار معامله شد. این در حالی است که از ابتدای سال ۴۵۸ هزار و ۷۱۷ برگه اوراق مشارکت به ارزش ۴۵۹ میلیارد ریال در بورس اوراق بهادار خریداری شده است.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار