|
|
کدخبر: ۱۵۶۲۰۱

تکرار / چمران در گفت وگو با تسنیم مطرح کرد

خبرگزاری تسنیم: رئیس شورای عالی استان ها گفت: توصیه عمده مراجع تقلید و علما به اعضای شورای عالی استان ها، رسیدگی به کار مردم، انجام کار خالصانه برای ایشان و برآورد و رفع حاجت ها و نیازهای مردم بوده است.

مهدی چمران در حاشیه دیدار شورای عالی استان ها با مراجع عظام تقلید، در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار تسنیم درقم، با اشاره به علت دیدارهای امروز شورای عالی استان ها با مراجع عظام تقلید و علمای قم، اظهار کرد: مهمترین شاکله هر انسانی را باورهای دینی و مکتب و اعتقادات وی تشکیل می دهد که برای ما این باورهای دینی، اصولی و اساسی است.

رئیس شورای عالی استان ها افزود: تقویت این باورها و روحیه گرفتن از علما و بزرگان، ارزش و اهمیت دارد و شورای عالی استان ها به همین دلیل در آغاز هر دوره ای که شورا تشکیل شده است و گاهی بیشتر از این، با هدف استفاده از راهنمایی های مراجع و علما با ایشان دیدار کرده است که دیدارهای امروز نیز در همین راستا انجام شده است و باعثراهگشایی شورای عالی استان ها می شود.

عضو شورای اسلامی شهر تهران در پاسخ به سؤالی درباره توصیه عمده علما و مراجع به شورای عالی استان ها، تصریح کرد: توصیه عمده مراجع تقلید و علما به اعضای شورای عالی استان ها، رسیدگی به کار مردم، انجام کار خالصانه برای مردم و برآورد و رفع حاجت ها و نیازهای مردم بوده است.

انتهای پیام / *

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار