|
|
کدخبر: ۱۵۶۲۰۴

۵ فیلم اکران نوروزی تا پایان ۵ شنبه ۲۱ فروردین در مجموع بیش از ۹ میلیارد تومان فروختند.

به گزارش مشرق، طبق اعلام امیر قطبی مدیر پخش شرکت فیلمیران، آمار فروش فیلم سینمایی معراجی ها تا پایان پنج شنبه ۲۱ فروردین ۴ میلیارد و ۲۷۰ میلیون تومان بوده است که این فیلم با دراختیار داشتن ۸۰ سینمای تهران و شهرستان توانسته ۱ میلیارد و ۶۷۰ میلیون توان در تهران و ۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان در شهرستان ها فروش کند.

همچنین طبق اعلام قطبی، فیلم سینمایی چ نیز توانست میلیاردی شود به طوری که با دراختیار داشتن ۴۵ سینما در تهران و شهرستان توانست ۷۲۰ میلیون در تهران و ۴۵۰ میلیون در شهرستان و در مجموع یک میلیارد و ۱۷۰ میلیون تومان فروش کند.

براساس این گزارش، همچنین طبق اعلام حبیب اسماعیلی مدیر شرکت پخش رسانه مولود، طبقه حساس با دراختیار داشتن ۸۰ سینما در تهران و شهرستان ۳ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان فروش کرده است که از این مبلغ ۲ میلیارد سهم تهران و ۱ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان سهم گیشه شهرستان ها بوده است.

همچنین طبق اعلام محمدرضا صابری مدیر شرکت پخش نور تابان، فیلم سینمایی با دیگران تاکنون ۳۸ میلیون تومان در شهر تهران فروش کرده و این در حالی است که این فیلم از دو روز گذشته اکران خود را در شهر مشهد مقدس آغاز کرده است.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار