|
|
کدخبر: ۱۵۶۳۱۶

چمران در گفت وگو با تسنیم مطرح کرد

خبرگزاری تسنیم: عضو کمیسیون شهرسازی شورای شهر تهران گفت: در صورت اختصاص بسته های حمایتی دولت به بخش خصوصی افزایش کمتری در نرخ کرایه ها اعمال خواهد شد.

مهدی چمران در گفت وگو با خبرنگار اجتماعیخبرگزاری تسنیمدرباره نرخ کرایه های حمل و نقل عمومی، طبق رایزنی هایی که با مسئولان وزارت کشور داشتیم قرار بر این شد که افزایش نرخ ها یکبار صورت گیرد، اظهار داشت: باید میزان تأثیرگذاری اجرای هدفمند کردن یارانه ها و افزایش نرخ سوخت محاسبه شود به همین دلیل قرار شد تا ابتدای اردیبهشت کمی صبر کنیم تا با در نظر گرفتن این نکات افزایش نرخ را به صورت یکجا و در یک مرحله اعلام کنیم.

وی ادامه داد: رانندگان تاکسی نیز جزء مردم هستند و در این جامعه زندگی می کنند در واقع آنها نیز جزء اقشار آسیب پذیر هستند بنابراین باید آنها را مورد توجه قرار داد هرچند مردم نیز به عنوان استفاده کنندگان این وسیله باید در نظر گرفته شوند.

عضو کمیسیون عمران و شهرسازی شهرداری تهران تصریح کرد: برای اجرای فاز نخست هدفمندی یارانه ها اعمال افزایش نرخ کرایه های تاکسی را ۶ ماه به تأخیر انداختیم چراکه قرار بود دولت تسهیلاتی برای این قشر در نظر بگیرد اما هیچ بسته حمایتی داده نشد حال امیدواریم با توجه به اینکه اجرای مصوبه شورای شهر درباره نرخ کرایه ها را به تعویق می اندازیم بسته های حمایتی برای حمل و نقل عمومی لحاظ شود.

وی خاطرنشان کرد: در صورت اختصاص بسته های حمایتی دولت به بخش خصوصی افزایش کمتری در نرخ کرایه ها اعمال خواهد شد زیرا در این صورت فشار کمتری به ارائه دهندگان این خدمات از جمله تاکسیران ها وارد می شود. در حال حاضر وعده هایی از سوی دولت در این خصوص مطرح شده که امیدواریم هر چه سریعتر اجرایی شود.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار