|
|
کدخبر: ۱۵۶۳۲۴

یکی از اعضای کاروان «زائران صلح برای سوریه» در صفحه شبکه اجتماعی این گروه به بازگویی خاطره ای از یک مرد سوری در لاذقیه پرداخته است. این مرد سوری داستان آدم ربایی و به صلیب کشیده شدنش را برای این ایرانی بازگو کرده است.

گروه فرهنگی مشرق- یکی از اعضای کاروان «زائران صلح برای سوریه» در صفحه شبکه اجتماعی این گروه به بازگویی خاطره ای از یک مرد سوری در لاذقیه پرداخته است. این خاطره که نشان دهنده برخورد غیر انسانی ارتش آزاد با مردم سوریه است را در ادامه می خوانید.

آدم ربایی و درآمد زایی

دیروز به محل اسکان جمعی از آوارگان مناطق اطراف لاذقیقه رفتیم. مدرسه ای که آوارگان در کلاس های ۳۰،۴۰ نفره در آن زندگی می کردند. مسوولیت امور این آوارگان بر عهده شعبه لاذقیه موسسه ای تحت عنوان «شباب السور یالعمل التطوعی: موسسه جوانان داوطلب سوریه» بود. جوانی که داشت برایمان از اوضاع آوراگان و کمک رسانی می گفت خودش هم گرفتار جربانات معارضه شده بود.

ارتش آزاد او را به دلیل ارتباطش با نظام ربوده بود. دوازده روز او را شکنجه می کنند و به صلیب می کشند، طوری که بعد از این دوازده روز مایعی زرد رنگ بجای خون از بدنش خارج می شود. اوضاعش که وخیم می شود او را به محلی برای درمان در غازی عنتب ترکیه می برند. بعد هم پیغام می فرستند برای خانواده اش که ۱۰ هزار دلار بدهند تا او را آزاد کنند. خانواده بیچاره هم پول را جور می کند و طبق قرار می اندازد وسط دشتی و چند ساعت بعد او را در همان مکان گذاشتن پول ها پیدا می کنند. علاوه بر این مبلغ ماشینش را هم می برند. آدم ربایی محلی برای تامین در آمد ارتش آزاد شده است.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار