|
|
کدخبر: ۱۵۶۳۵۹

مدیرعامل شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت در گفت وگو با تسنیم:

خبرگزاری تسنیم: مدیرعامل شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران گفت: با اتمام بخشی از پروژه های در دست اجرا، تا پایان سال جاری ۲۰۰ هزار کیلومتر خطوط جدید جایگزین خطوط قدیمی انتقال نفت خام و فرآورده های نفتی می شوند.

عباسعلی جعفری نسب در گفت وگو با خبرنگار اقتصادیخبرگزاری تسنیماظهار داشت: در مجموع ۱۴ هزار کیلومتر خط لوله انتقال نفت خام و فرآورده های نفتی در سراسر کشور داریم و پروژه های متعددی برای نوسازی بخش های مختلف خطوط انتقال در اقصی نقاط کشور در دست انجام است.

وی افزود: برنامه شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران برای سال ۹۳ هم برنامه توسعه ای است و هم نوسازی، به طوری که با اتمام بخشی از پروژه های در دست اجرا، تا پایان سال جاری ۲۰۰ هزار کیلومتر خطوط جدید جایگزین خطوط قدیمی انتقال نفت خام و فرآورده های نفتی می شوند.

مدیرعامل شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران با بیان اینکه در سال ۹۳ پروژه های جدید نوسازی و توسعه ای خطوط لوله آغاز خواهد شد، گفت: با توجه به اینکه پروژه های خطوط لوله معمولا یک ساله تمام نمی شوند و با توجه به اینکه پروژه های در دست اجرا پروژه های نوسازی است نه توسعه ای، تا پایان سال جاری افزایشی در ظرفیت اسمی خطوط لوله انتقال نفت خام و فرآورده های نفتی ایران نخواهیم داشت.

وی خاطرنشان کرد: پروژه های جدید توسعه ای در سال ۹۳ به منظور افزایش ظرفیت انتقال آغاز خواهند شد که این پروژه ها طی ۲ تا ۳ سال آینده به بهره برداری می رسند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار