|
|
کدخبر: ۱۵۶۳۶۵

مدیرعامل نفت وگاز پارس تاکید کرد

خبرگزاری تسنیم: مدیرعامل شرکت نفت و گاز پارس از افزایش منابع لازم و طراحی شیفت های فوق العاده کاری به عنوان دو راهکار برای تسریع در توسعه فازهای اولویت دار پارس جنوبی در سال جدید نام برد.

به گزارشخبرگزاری تسنیم، علی اکبر شعبان پور راهبردهای جدید وزارت نفت را برای راه اندازی نهایی پروژه های اولویت دار پارس جنوبی اعلام کرد و خواستار هماهنگی گسترده سازندگان و پیمانکاران فعال این طرح ها با برنامه متمرکز بخش کارفرمایی شد.

او گفت: مطابق آنچه در سیاست های ابلاغی جدید وزارت نفت آمده است لازم است تا تمامی پیمانکاران طرح های توسعه پارس جنوبی مطابق با چارچوب های برنامه ای کارفرما، رویه های اجرایی خود را سامان دهند.

وی افزود: نقشه حرکتی توسعه طرح های این میدان براساس برنامه های توافق شده و منابع پیش بینی شده است و ضرورت دارد تا هر یک از اعضای کنسرسیوم ها اعم از سازندگان و پیمانکاران نسبت به اجرای مواردی که در جلسات فنی با وزیر نفت مورد تعهد قرار گرفته است تلاش کنند.

شعبان پور با اشاره به همیاری و اراده متمرکز سازمان کارفرما در خصوص ایجاد تسهیل شرایط عملیاتی طر ح ها گفت: انتظار داریم تا پیمانکاران و شرکای فنی و مهندسی پروژه ها با افزایش منابع لازم، طراحی شیفت های فوق العاده کاری شرایط را برای تحقق اهداف ملی در راه اندازی طرح های بخش خشکی و دریایی و دستیابی به تولید مورد انتظار گاز از میدان مشترک مهیا کنند.

مدیر عامل شرکت نفت و گاز پارس با تاکید بر این که باید در روند ساخت سازه های دریایی فازهای ۱۲،۱۹، ۲۰ و ۲۱ پارس جنوبی که توسط شرکت مهندسی و ساخت تاسیسات دریایی در حال اجراست تسریع شود ابراز امیدواری کرد: تحولات مدیریتی اعمال شده در شرکت مهندسی و ساخت تاسیسات دریایی به زودی با طراحی و فعال نمودن سازوکارهای جدید ارتباطی و اجرایی در راستای تحقق ماموریت این مجموعه قرار گیرد.

انتهای پیام / /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار