|
|
کدخبر: ۱۵۶۵۰۶

فرمانده مرزبانی خبر داد

خبرگزاری تسنیم: فرمانده مرزبانی ناجا از آزمایش تجهیزات نوین همچون پهپادها، بالن ها و خودروهای ضدگلوله در رزمایش مرزی اقتدار ۳ و در منطقه عمومی قصرشیرین خبر داد.

به گزارش خبرنگار انتظامیخبرگزاری تسنیم، سردار حسین ذوالفقاری در نشست خبری ظهر امروز خود که به منظور تشریح فعالیت مرزبانی نیروی انتظامی در رزمایش مرزی اقتدار ۳ انجام شد، اظهار داشت: رزمایش اقتدار ۳ با هدف افزایش توان نیروهای مرزی در برابر تهدیدات و ارتقای سطح هماهنگی و همکاری با دیگر نیروهای مسلح و مرزنشینان در منطقه عمومی قصرشیرین از فردا به مدت ۴ روز انجام می شود.

وی ادامه داد: در این رزمایش انواع تجهیزات نوین از جمله پهپادها، دوربین ها، بالون ها و خودروهای ضدگلوله به کار گرفته می شود و در این رزمایش بیش از ۴ هزار نفر از نیروهای مرزبانی شرکت خواهند کرد.

فرمانده مرزبانی ناجا با بیان اینکه طراحی این رزمایش از حدود یکسال قبل انجام شده گفت: در طراحی این رزمایش ضمن در نظر گرفتن مأموریت های مرزبانی، سناریوهای فرضی همچون عملیات تأخیری در مقابله با نیروهای نظامی دشمن، مقابله با تروریستها، مبارزه با انواع قاچاق از جمله موادمخدر، سلاح، مشروبات الکلی و همچنین مبارزه با متجاوزین مرزی انجام می شود.

ذوالفقاری در پایان با تأکید بر اینکه نیروهای شرکت کننده در این رزمایش از ۳ ماه قبل آموزش ها و تمرین های خود را آغاز کرده اند، خاطرنشان کرد: پیام روشن رزمایش برای کشورهای همسایه اهتمام به تأمین هرچه بیشتر امنیت مرزهای مشترک و صلح و دوستی است و همچنین در این رزمایش اقتدار و قاطعیت نیروهای تأمین کننده امنیت مرزها در مقابله با تروریستها و ناامن کنندگان امنیت مرزهای کشور به نمایش گذاشته خواهد شد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار