|
|
کدخبر: ۱۵۶۵۶۲

فیلمنامه نویس «چابک سواران» داستان این مجموعه تلویزیونی را درباره عده ای نوجوان دانست که از تکنولوژی های مدرن فاصله می گیرند و با رفتن به ترکمن صحرا فضای دیگری از زندگی را تجربه می کنند.

گروه فرهنگی مشرق- آرش برهانی نویسنده فیلمنامه مجموعه «چابک سواران» درباره این مجموعه گفت: کارگردانی این مجموعه را که پیش از این با نام «اردوی سواری تابستانی» مطرح شده بود بابک محمدی و تهیه کنندگی آن را بهروز خوش رزم بر عهده خواهد داشت و قرارست در ۲۶ قسمت ۴۵ دقیقه ای به تولید برسد.

وی با اشاره به فضای ساخت این مجموعه عنوان کرد: فضای ساخت و تولید «چابک سواران» در ترکمن صحرا می گذرد و داستان درباره عده ای نوجوان است که به یک اردوی تابستانی می آیند. آنها در این اردو به طبیعت و محیط زیست گرایش بیشتری پیدا می کنند.

نویسنده سریال نوروزی «ما فرشته نیستیم» در ادامه بیان کرد: ایده این کار از طرف خود بابک محمدی بود و به نظر من ایده ای جذاب است که شیوه ای دیگر از زندگی را به جوانان پیشنهاد می دهد و درواقع سبک زندگی آن خارج از فضای آپارتمانی است. نوجوانانی که در این فیلمنامه وارد فضای ترکمن صحرا می شوند در یک ماهی که در این اردو به سر می برند نباید از هیچ یک از ابزارها و تکنولوژی های جدید مثل تبلت و موبایل استفاده کنند و این باعثمی شود که آنها بتوانند با طبیعت اطراف خود ارتباط برقرار کنند و یاد بگیرند که چگونه باید در طبیعت زندگی کرد. بنابراین این نوجوانان در انتهای سریال دیگر آن آدم های اولیه نیستند و به نوعی بلوغ فکری می رسند.

نویسنده سریال «تاوان» زمان تولید مجموعه «چابک سواران» را در اواسط خردادماه پیش بینی کرد.

برهانی در پایان همچنین از اینکه امسال می خواهد اولین فیلم سینمایی خود را بر اساس یک درام اجتماعی بسازد خبر داد و گفت: نویسندگی و کارگردانی این فیلم را خودم بر عهده خواهم گرفت. داستان این فیلم اگرچه در زمان کنونی می گذرد اما حال و هوای فیلم های دهه ۵۰ را دارد و به شکل سیاه و سفید ساخته می شود. این فیلم قهرمان خواهد داشت و من فکر می کنم در حال حاضر که اکثر فیلم ها قهرمان ندارند این یک ویژگی فیلمم است.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار