|
|
کدخبر: ۱۵۶۵۸۷

«اسدالله نیک نژاد» در مصاحبه با نشریه سینمایی ورایتی درباره فیلم سینمایی «لاله» که به دلیل مشکلات مالی در آخرین روزهای فیلمبرداری متوقف شده است، گفت: حتی اگر مجبور شوم خانه ام را رهن دهم اینکار را می کنم و این پروژه را به پایان می رسانم.

گروه فرهنگی مشرق، «لاله» نام یک پروژه سینمایی جنجال برانگیز است که پس از هیاهوی بسیار سرانجام اسفند ۱۳۹۱ در پردیس سینمای ملت با حضور جمعی از خبرنگاران کلید خورد.

کارگردانی این فیلم سینمایی را «اسدالله نیک نژاد» معروف به «اسی نیک نژاد»، کارگردان و فیلمنامه نویس ایرانی الاصل هالیوود به عهده گرفت.

فیلم «لاله» با بازی نیکی کریمی، همایون ارشادی، میترا حجار، آزیتا حاجیان، لیلا اوتادی، ایرج نوذری و سارا امیری داستان زندگی «لاله صدیق»، قهرمان اتومبیل‎رانی ایران است.

ساخت این پروژه سینمایی ادامه داشت تا آنکه مدتی پیش تنها چند روز مانده به پایان فیلمبرداری به دلیل برخی مشکلات مالی متوقف شد.

«اسی نیک نژاد» در مصاحبه با نشریه سینمایی ورایتی گفت: ما می دانیم که مسابقات اتومبیلرانی سرعت در ایران در انحصار عده ای معدود است و مهم نیست که جامعه در این باره چه می گوید، در ایران نیز این مسابقات در انحصار آقایان است و اینکه زنی بتواند تا این مرحله پیشرفت کند، حقیقتا وسوسه برانگیز است.

ورایتی در ادامه این گزارش می نویسد: «اسی نیک نژاد» برای ساخت این فیلم بی اعتنا به بسیاری از مشکلات از بدی آب و هوا گرفته تا موضع گیری هایی که علیه او انجام گرفت تا نبود بودجه وارد میدان شد.

«نیک نژاد» در ادامه گفت: به دست آوردن امتیاز داستان «لاله صدیق» همانقدر سخت بود که ساخت فیلم در ایران.

وی افزود: لوکیشن های پیشنهادی برای ساخت این فیلم «مکزیک»، «کانادا» و «مراکش» بود ولی زمانی که به اعتبار داستان فیلم اندیشیدم، متوجه شدم دارم خودم و مخاطب را گول می زنم، بنابراین بهترین کار این بود که راهی به سوی جامعه ایرانی پیدا می کردم و فیلمم را آنجا می ساختم.

او در ادامه با اشاره به مشکلات خود در رابطه با به دست آوردن دوربین های فیلمبرداری و اتومبیل های مسابقه مورد احتیاج افزود: مقامات ایرانی اجازه دادند تا برخی از صحنه ها را در بزرگراه ها بسازیم که ۵ میلیون دلار هزینه در بر داشت که اگر در هالیوود بودیم هزینه آن ۳۵ میلیون دلار می شد.

وی در پایان تاکید کرد: اکنون که فیلم را تا اینجا رسانده ام حتی اگر به قیمت رهن دادن خانه ام هم شود، آن را اتمام خواهم رساند.

بنا بر این گزارش، «نیک نژاد» که در ایران متولد شده است در سال ۱۹۸۰ در سن ۲۰ سالگی به آمریکا مهاجرت کرد و چند سال بعد به هالیوود پیوست.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار